סער פתח את הקמפיין: "נתניהו יגרור אותנו לממשלת שמאל"

ח"כ גדעון סער פתח הערב את קמפיין הבחירות שלו לקראת הבחירות בפריימריז,"אם לא נחולל שינוי אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל"

ח"כ גדעון סער פתח הערב את קמפיין הבחירות שלו לקראת הבחירות בפריימריז,"אם לא נחולל שינוי אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל – אני מכבד יריבים פוליטיים אבל זאת ממשלה שתסכן את כל היקר לנו, בשבוע הבא חייבים לחולל שינוי בהנהגת הליכוד" – אמר הערב (שני) ח"כ גדעון סער אל מול מאות מתומכיו . על נתניהו: הוא רדף אותי ופגע בי, גמל לי לרעה תחת טובה.

לצדו של סער נכח גם ח"כ חיים כץ, יו"ר מרכז הליכוד שיכול לשנע אלפי חברים ביום פקודה.  סער פתח בדברי שבח לנתניהו,  וגם למי שסבא לתמוך בו : "לכאן הגיעו הערב בגלל אמונה גדולה ומי שמאמין לא מפחד. הליכוד הוא ביתי; הוא ביתנו המשותף, את חבריו אני מייצג זו הכנסת השישית". סער גם ציין בדברי הפתיחה שלו את פועלו במפלגה, בימים שבהם הליכוד איבדה את השלטון לידיה של קדימה.

על נתניהו אמר, "לא שכחתי גם כשהוא פגע בי גם כשהוא רדף אותי גם כשגמל לי רעה תחת טובה. כי תמיד השתדלתי להתמקד בטובת התנועה ובטובת המדינה. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים היום בקמפיין הזה: דואגים לטובת הליכוד ולטובת המדינה", הוסיף.

סער הזהיר כי לא תהיה לנתניהו הזדמנות נוספת להקים ממשלה לאומית. "ראש הממשלה לא הצליח פעמיים להקים ממשלה לא כי איבדנו את הרוב שיש לנו בעם לדרכנו", טען. "בספטמבר ירדנו ל-55 (מנדטים) ואנחנו ממשיכים לרדת. אנחנו רואים, סקר אחר סקר, ושומעים את זה ברחוב. אם לא נחולל שינוי – אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל. אני מכבד גם יריבים פוליטיים, אבל זו ממשלה שתסכן את ארץ ישראל ואת ההישגים הגדולים שלנו שלחלק גדול מהם אחראי נתניהו".

עוד הוסיף:  "אין אדם אחר בפוליטיקה שעשיתי עבורו יותר מאשר נתניהו ואני לא מתחרט על כך – ולעולם לא אתחרט על כך. כי נתניהו הוא אחד מגדולי מנהיגי הליכוד ומדינת ישראל, ומראשי הממשלה החשובים ביותר שהיו לנו". סער סיפר לתומכיו שהוא כל העת פעל לקדם את טובתו של נתניהו ושל התנועה, אך למרות זאת ראש הממשלה גמל לו בפגיעה אישית בו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *