סקר: גוש הימין נחלש, אלי ישי עם אחוז וחצי

סקרי החדשות מצביעים על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו לא מצליח להרכיב קואליציה בת 61 ח"כים, בני גנץ ממשיך להוביל עם 36 מול נתניהו עם 30. והאם אלי ישי יקום מהקרשים?

סקרי החדשות מצביעים על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו לא מצליח להרכיב קואליציה בת 61 ח"כים, בני גנץ ממשיך להוביל עם 36 מול נתניהו עם 30.
על פי סקר חדשות 12 אלי ישי זוכה ל1% וחצי שזה באיזור ה-60 אלף קולות.

על פי תוצאות הסקר, מפלגת ישראל ביתנו, בראשות שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן לא עוברת את אחוז החסימה וזוכה ל-1.7% בלבד. מפלגות נוספות שלא חוצות את אחוז החסימה הן מפלגת גשר בראשותה של אורלי לוי-אבקסיס עם 2.2%, זהות בראשותו של משה פייגלין עם 2.0%, ומפלגת יחד בראשותו של אלי ישי עם 1.5% בלבד.

לראשונה מאז החלה מערכת הבחירות הנוכחית, גוש המרכז שמאל גובר על גוש הימין ומשיג 49 מנדטים לעומת 46 של גוש הימין. החרדים שומרים על יציבות עם 13 מנדטים והמפלגות הערביות שומרות על יציבות גם כן עם 12 מנדטים.

וזה הסקר החדש של ׳ערוץ 12׳ – ׳כחול לבן׳ 36. ׳הליכוד׳ 30. ׳העבודה׳ 9. ערבים 8. יהדוה״ת 7. ש״ס 6. ׳איחוד הימין׳ 6. ׳כולנו׳ 5. ׳הימין החדש׳ 5. ׳מרצ׳ 4 ובל״ד 4.

המשתתפים בסקר נשאלו גם מי היו רוצים שיהיה ראש ממשלה, כשהאפשרויות שניתנו להם לבחירה הן בנימין נתניהו או בני גנץ. על פי התוצאות, ראש הממשלה נתניהו עדיין מוביל עם 40% (לעומת 36% בסקר הקודם), ובני גנץ עומד על 34% (לעומת 31% בסקר הקודם). 15% מהנשאלים ענו שהם לא מעוניינים באף אחד מהם, ו-11% ענו שהם לא יודעים.

וזה הסקר החדש של 'ערוץ 20' – 'כחול לבן' 31. 'הליכוד' 29. ערבים 9. 'העבודה' 7. 'הימין החדש' 6. 'איחוד הימין' 6. 'יהדוה"ת' 6. ש"ס 5. 'מר"צ' 5. 'כולנו' 4. 'ישראל ביתנו' 4. 'גשר' 4 ורע"ם – בל"ד 4.

9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אלי יעבור קצת סבלנות תחילת שבוע הבא תחיחת קמפיין ונראה בסקר שבוע הבא

    יחד בקלפי מכניסים זך

    ארז |
    הגב
  2. כן אנחנו יכולים!! זה בלי קמפיין נתחיל קמפיין ונשלש את כוחנו יחד מאמינים ומנצחים

    036526552

    מאיר |
    הגב
  3. 10 ימים בלבד לאחר שיחד הודיעה על ריצה עצמאית וכבר אנו מקבלים בסקר מינה צמח 2 מנדטים 1.5 אחוז. בעז"ה ועם עבודה קשה נעבור את החסימה

    10 ימים בלבד לאחר שיחד הודיעה על ריצה עצמאית וכבר אנו מקבלים בסקר מינה צמח 2 מנדטים 1.5 אחוז. בעז"ה ועם עבודה קשה נעבור את החסימה

    אלי ישי אחריך באש ובמים |
    הגב
  4. בהצלחה רבה לתנועת יחד

    מרן ראש הישיבה הגאון הגדול מאיר עיני ישראל הרב מאיר מאזוז שליט"א יזכנו ה' וימשיך הרב לנהל את עדתו בתוכנו, יאריך ה' ימיו בטוב ושנותיו בנעימים, יזכה להמשיך ולהפיץ תורה בתוכנו ויפוצו מעיינותיו חוצה.
    המון בהצלחה לנציגו נאמן ביתו יו"ר תנועת יחד אליהו ישי היקר, אוהבים אותך!

    חרדי |
    הגב
  5. אני מצביע יחד להוספת 4 מנדטים לכח התורה

    לשס אולי אני הוסיף קול אבל בהצבעה ליחד הוסיף 4 מנדטים !! רק יחד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. בע"ה הציבור יקלוט ויצביע לנאמן רבי אליהו ישי הי"ו

    חייבים ימין שפוי ודעת תורה אמיתית בכנסת וזה רק אלי ישי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  7. אלי ישי הולך להיות הפתעת הבחירות

    יעקב ריבלין :
    ‏בסקר ערוץ 12 מקבל ישי אחוז וחצי שהם כשישים אלף קול וזה עוד בלי קמפיין ובלי הצגת רשימה. ובלי אסטרטגים. אותי זה מפתיע. חשבתי גג עשרים אלף. לראשונה אני מתחיל לחשוב ברצינות שעם עבודה טובה הפעם אלי ישי עובר.

    יוסי |
    הגב
  8. מרוקאקי גוש קאקי

    המארוקאקיות הן מחבלות שמחלקות סכינים לילדיהן הצואות המסריחות כמתנת יום הולדת.

    שס זה הסרטן האמיתי.יימח שם הגויים המארוקאקים הצואות המהלכות. |
    הגב