סקר דרמטי: הליכוד צונח – לפיד מזנק

סקר שפורסם ב'מעריב' מעלה כי הליכוד צונח דרמטית ל-27 מנדטים בלבד ובכך מאבד 13 מנדטים בתוך חודשים לטובת יש עתיד שמזנקת ל-20

סקר שפורסם ב'מעריב' מעלה כי הליכוד צונח דרמטית ל-27 מנדטים בלבד ובכך מאבד 13 מנדטים בתוך חודשים לטובת יש עתיד שמזנקת ל-20. גוש הימין מקבל 60 מנדטים.

על פי הסקר- הליכוד 27, יש עתיד- תל"ם 20, ימינה 18, הרשימה המשותפת 15, כחול לבן 9, ישראל ביתנו 9, ש"ס 8, יהדות התורה 7, מרצ 7.

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר ('הליכוד') שוחח עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103fm על המשבר הקואליציוני. כמו כן, התייחס לטענות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיהן הוא מנסה לגרור את מדינת ישראל לבחירות, וטען בתוקף כי לא כך הדבר.

ח"כ מיקי זוהר התייחס לסקר 'מעריב' ולתוצאות העגומות של הליכוד וגוש הימין, ואמר: "הסקרים בשבועות האחרונים כמובן לא לטובתנו, אני חושב שזה נובע כתוצאה מקמפיין מאוד מוצלח. כנראה משכנעים את הציבור שאנחנו רוצים להוביל למערכת בחירות". ניסים משעל טען כי 'האמת היא גם אופציה', וחבר הכנסת השיב: "אגיד את זה באותה נשימה לך ולכל אנשי התקשורת שגם משקרים, האמת היא גם אופציה משום שאנחנו לא רוצים בבחירות. מי שמתעקש על תקציב דו שנתי כרגע זה כחול לבן, כתוצאה מהרצון הפוליטי שלהם".

גיא פלג ציין בפני חבר הכנסת כי בגל הראשון מדינת ישראל הייתה ממובילות המאבק בקורונה, ונתניהו זכה ל-41 מנדטים. בעוד בגל השני ניהול המשבר כשל, וכעת על פי הסקרים הוא זוכה ל-27 מנדטים בלבד. לדעתו, הדבר מעיד על חוסר האמון בנתניהו כראש הממשלה. יו"ר הקואליציה השיב: "לא הגענו לנקודה הזאת עדיין, עם כל הכבוד. עם 27 מנדטים שזה בפער של כמעט פי 2 מהשני בתור אחריו מבחינת מספר המנדטים, זה לא אומר שמישהו חושב שיש רה"מ גרוע. ממש לא, זה לא קרוב למה שאתה אומר. אין אפשרות לשלוט בצורה מוחלטת על מה שקורה במדינה מבחינת התושבים והאזרחים. יש כאלה אנשים שכן שומרים על ההנחיות, יש כאלה שפחות ונוצרות סיטואציות מאוד בעיתיות ברמה הבריאותית שמשליכות על הרמה הכלכלית".

הוא הוסיף וטען כי הם "עושים את המקסימום, ורה"מ עושה את המקסימום וכמעט לא ישן בלילה כדי לנסות לסייע למדינה לצאת מהמשבר. אני מקווה שיהיו תוצאות לכך, כי אם יהיו תוצאות טובות לכך בשבועות או בחודשים הבאים, אני חושב שהסקרים יחזרו להית מאוד חיוביים והאמון של הציבור ישוב וישוב בגדול. אבל זה משבר לא קל, זו האמת".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה תרגיל יחצני של יש עתיד חשוך אינם ראויים לנהנגה כל המתנשאים הללו

    שילכו כפרה עלינו אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב