סקר כאן: גנץ מוביל – ליברמן נחלש

סקר מנדטים חדש של ׳כאן 11 מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום׳ – ׳כחול לבן׳  בראשו בני גנץ מקבלת 33 מנדטים. ׳הליכוד׳ משתרכת מאחור עם 31. הערבים 11 וליברמן נחלש ל-7. 

סקר מנדטים חדש של ׳כאן 11 מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום׳ – ׳כחול לבן׳  בראשו בני גנץ מקבלת 33 מנדטים. ׳הליכוד׳ משתרכת מאחור עם 31. הערבים 11 וליברמן שכנראה איבד קולות לכחול לבן נחלש ל-7.

איילת שקד ממשיכה לשמור על כוחה עם 9. בחרדיות –  יהדוה״ת 8. ש״ס 7.

מפלגות השמאל – לאחר שהחל את מערכת הבחירות ברוח סערה  ליברמן עם ישראל ביתנו׳  חוזר למקומו הטבעי עם 7. ׳המחנה הדמורקטי׳ 5. ׳העבודה׳ 5

׳עוצמה יהודית׳ נמצאת על גבול החסימה ומקבלת 4 מנדטים. גוש הימין מתקרב ל61 עם 59 מנדטים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א ציוה למסור בשמו, כי לא יהיו בחירות בישראל!!!! - המשיח יגיע לפני הבחירות בארץ ישראל!!!!! - וכך אמרה בתו לאשה שבאה לשאול האם לסדר פאספורט להגיע להצבעה בבחירות, היא אמרה לה כי אביה ביקש ממנה שתמסור זאת לכל הנשים המתכננות לעשות סידורים לבחירות, כי אין צורך לסדר פאספורט כי לא יהיה בחירות בארץ ישראל!!! רק שהם יכינו עצמם למשיח עם צניעות וכדומה.

    מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א ציוה למסור בשמו, כי לא יהיו בחירות בישראל!!!! – המשיח יגיע לפני הבחירות בארץ ישראל!!!!! – וכך אמרה בתו לאשה שבאה לשאול האם לסדר פאספורט להגיע להצבעה בבחירות, היא אמרה לה כי אביה ביקש ממנה שתמסור זאת לכל הנשים המתכננות לעשות סידורים לבחירות, כי אין צורך לסדר פאספורט כי לא יהיה בחירות בארץ ישראל!!! רק שהם יכינו עצמם למשיח עם צניעות וכדומה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב