עבדה יום וחצי אצל שרה נתניהו והתלוננה: "שרה צרחה עלי"

עובדת שעבדה במשך יום וחצי בבית של משפחת נתניהו ברחוב עזה בירושלים, במהלך כהונתו של בנימין נתניהו כשר האוצר, הגישה היום (רביעי) לבית הדין לעבודה תצהיר בו היא מתלוננות על התעמרות מצדה של הגברת הראשונה

עובדת שעבדה במשך יום וחצי בבית של משפחת נתניהו ברחוב עזה בירושלים, במהלך כהונתו של בנימין נתניהו כשר האוצר, הגישה היום (רביעי) לבית הדין לעבודה תצהיר בו היא מתלוננות על התעמרות מצדה של הגברת הראשונה.

על פי התצהיר שפורסם במעריב היא "הרגישה תחושות השפלה קשות ופגיעה שגרמו לה לרצות לברוח מהמקום דקות ספורות לאחר תחילת העבודה".  היא טענה כי היתה מיועדת לשמש כמטפלת אך הועברה

היא טענה בין היתר כי "ניתנו לה פקודות לניקיון שאינן תואמות יחסי עבודה תקינים תוך צרחות וקללות לעברה".

כן סיפרה על מקרה בו אולצה לנקות סוליות נעליים באופן מבזה ועל צעקות כלפיה על האופן בו רחצה את הכלים. כן, היא הוכרחה לרוץ במהלך העבודה כל הזמן ולא ניתנה הפסקה לצרכים אישיים".

בתצהיר נכתב כי העובדת לשעבר התגוררה בקרית מלאכי. "בגלל זה שרה נתניהו אמרה לי שאני לא רגילה לבתים כאלה", כתבה, "ביום הראשון לעבודה לא קיבלתי דקה הפסקה, ושרה אמרה לי שאני לא צריכה הפסקה כי אני צעירה".

העובדת הייתה מוכרת כאשת ימין, אך כאשר ראתה את ההכפשות כלפי שירה רבן החליטה לעשות מעשה ולהביע את עמדתה דווקא בהליך המשפטי ולא מעל גבי התקשורת.

עו״ד יוסי כהן, פרקליטה של שרה נתניהו מסר בתגובה: "איזו עזות מצח חצופה ומרושעת. הסיפור המופרך הזה של עובדת לכאורה מלפני 15 שנה, שלטענתה עבדה יום וחצי וכעת מתלוננת על פגמים שלכאורה נפלו בתלוש השכר שלה, רק ממחיש את המימדים האבסורדיים אליהם הגיעה שיטת הרדיפה לניסיון לסחוט כספים ולקבל חיבוק של תקשורת אוהדת ע״י הפצת סיפורי כזב על גבה וחשבונה של הגב׳ נתניהו. די, יש גבול. נמאס ממסע הציד ההזוי והשקרי הזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *