עדינה בר שלום הודיעה: "תומכת במשה כחלון"

הרבנית עדינה בר שלום הודיעה הבוקר על תמיכה במפלגת כולנו ובשר האוצר משה כחלון. על אי-התמיכה בש"ס: "ש"ס זו מפלגה חברתית?"

יו"ר מפלגת "אחי ישראלי", הרבנית עדינה בר שלום, הודיעה הבוקר על תמיכה בבחירות הקרובות במפלגת "כולנו" והעומד בראשה שר האוצר, משה כחלון.

הרבנית עדנה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף, האשה החרדית הראשונה שעמדה בראש מפלגה שרצה לכנסת אך לא התמודדה עד הסוף, הביעה את תמיכתה המלאה במפלגת כולנו בראשותו של שר האוצר, משה כחלון.

הבוקר אמרה בר שלום בראיון לגל"צ על אי התמיכה בש"ס: "למה להצביע לש"ס? מה חברתי במפלגה הזאת?".

במסגרת ההסכם  עם בר שלום, מפלגת כולנו תדרוש במסגרת מו"מ להקמת הממשלה הבאה את העברתה של החלטת ממשלה להשקעה בחינוך אקדמאי לקהל החרדי, ובמסגרת זו הקמת והכרה במכללה לחרדים בירושלים, בהתאם להוראות הדין במדינת ישראל.

היעד הינו לפתוח מכללה ראשונה בתוך שנה מיום החלטת הממשלה בהיקף של כ-1000 סטודנטים, ותוך 5 שנים להגיע ל-5000 סטודנטים לפחות.

הרבנית עדינה בר שלום: "אני מאמינה במפלגת כולנו ובדרך החברתית שלה. השר משה כחלון הוא שר האוצר הכי חברתי שהיה אי פעם במדינת ישראל. השר כחלון רואה כקודם כל את הפרט, את האדם, ללא הבחנה בין דתיים חילוניים וחרדיים, בין מרכז ופריפריה. התרשמתי כי מפלגת כולנו והשר כחלון מחויבים להגשמת החזון למעשה, לטובת הכלכלה והחברה בישראל. אני מאחלת למפלגת כולנו ולשר האוצר משה כחלון, לרם שמואלי והחברים, בהצלחה, אני רואה עצמי מחוייבת להצלחת כולנו בבחירות הקרובות, ואני קוראת לכל מכריי תומכיי וחבריי לתמוך במפלגה בבחירות לכנסת ה-21".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *