עובדים גם בשבת: ליצמן זועם על 'הפייק נויז' של ליברמן

ח"כ אביגדור ליברמן החליט גם במהלך השבת שמדינת ישראל נמצאת במשבר גדול, להעמיק את השסע בעם, ובמהלך ראיון הודיע שליצמן גורם למעבדות שבודקות את מטושי הקורונה לעבוד במתכונת מצומצמת. שר הבריאות הוציא עם צאת השבת הבהרה עניין שהייתה מהולה בזעם על הפוליטיקה שעושה ליברמן בעת כזו

ח"כ אביגדור ליברמן החליט גם במהלך השבת שמדינת ישראל נמצאת במשבר גדול, להעמיק את השסע בעם, ובמהלך ראיון הודיע שליצמן גורם למעבדות שבודקות את מטושי הקורונה לעבוד במתכונת מצומצמת.

שר הבריאות הוציא עם צאת השבת הבהרה עניין שהייתה מהולה בזעם על הפוליטיקה שעושה ליברמן בעת כזו. "נדהמנו לראות עם צאת השבת כי במהלך השבת שודרו ידיעות ודיווחים שונים כביכול הורה שר הבריאות שלא להפעיל את המעבדות הרפואיות בשבת" אמרו אנשי השר ליצמן.

"לדברים אלו אין כל שחר. מעולם לא הורה שר הבריאות על הפסקת פעילות המעבדות, שכן הן עוסקות בהצלת חיים שמשמעותן פיקוח נפש. ההיפך הוא הנכון, בהוראות שר הבריאות אף הוגדלו מס’ הבדיקות והורחבו שעות הפעילות במעבדות השונות" הוסיפו מלשכת שר הבריאות.

בלשכת השר כנראה צפו את המהלך וסיפרו כי "עוד בטרם כניסת השבת, הודענו לכלי התקשורת כי מבחינת משרד הבריאות המעבדות הרפואיות פועלות 24/7 ללא הפסקה. יש לראות בחומרה כי הודעה ברורה זו, לא מנעה מכלי תקשורת רבים, כמו מס’ פוליטיקאים, להמשיך להכפיש ולשקר ביודעין, כביכול ניתנה הוראה משר הבריאות “החרדי”, לצמצם את פעילות המעבדות הרפואיות".

בלשכתו של ליצמן הוסיפו ואמרו כי "מצערת העובדה שבזמן שמערכת הבריאות מגוייסת בכל הכוח בהצלת חיי אדם. בחר ח”כ ליברמן להתעסק בפוליטיקה זולה ושקרית. זו בושה! אנו דוחים התנהגות זו בכל דרך. בעת הזאת, משרד הבריאות ושר הבריאות העומד בראשו, מנכ”ל המשרד משה בר סימן טוב והנהלת המשרד, מחזקים את ידי העובדים והעובדות במעבדות הרפואיות, הצוותים הרפואיים בבתי החולים ובקופות החולים, הרופאים, האחיות, הרוקחים, אנשי מד”א, ארגוני ההתנדבות, וכל מי שעוסק יום ולילה בהצלת חיים למען בריאות אזרחי ישראל. יחד ננצח את המשבר הזה, בעזרת השם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *