עובדי חברת מובילאיי יתרמו לעמותות חברתיות – מובילאיי תשווה את סכום התרומה

מובילאיי השיקה תוכנית חדשה, שמטרתה לעודד אחריות חברתית ותרומה לקהילה בקרב למעלה מ-1000 עובדיה, במסגרתה יוכלו עובדי החברה לתרום לתוכניות ומיזמים חברתיים במגוון תחומים, כאשר מובילאיי תשווה את הסכום של כל תרומה שתינתן ביחס של 1:1 בהתאם לתנאי התוכנית. התוכנית תופעל בישראל על ידי ארגון "מתן משקיעים בקהילה". בחברה מציינים כי את התוכנית ינהלו "נאמני קהילה" מטעם החברה, שידגישו את חשיבות התרומה בפני כלל העובדים.

במסגרת התוכנית, שהושקה תחת השם Make a Difference, מציעה החברה לכל אחד מן העובדים לתרום לכל עמותה שיבחר, הפועלת לקידום מטרות מתחומי החינוך, הרווחה, הבריאות ואיכות הסביבה, ועומדת בסטנדרטים לניהול תקין של רשם העמותות ואי אפליה. מיום השקת התוכנית (לפני כשבועיים) תרמו עובדי החברה כ-250 אלף שקלים, כנגדם תתרום מובילאיי עוד כ- 250 אלף שקלים. כ-80% מתרומות יועדו לעמותות ספציפיות שנבחרו על ידי העובדים התורמים, כ-10% יתרמו באמצעות ועדות ציבוריות וכ-5% נתרמו לשיפור איכות החיים של קשישים בקהילה ה-5% הנותרים נתרמו לסיוע לנפגעי תקיפות מיניות, לאנשים עם מוגבלויות ולסיוע לחולים.

פרופסור אמנון שעשוע, סגן נשיא בכיר אינטל העולמית, מייסד משותף ומנכ"ל מובילאיי מסר: "אנו רואים בפעילות הזו חלק בלתי נפרד מהד.נ.א של מובילאיי, שבצד מובילות טכנולוגית שמה לה למטרה לעודד מעורבות ואחריות חברתית. מובילאיי מציעה כלי שיאפשר לכל עובד לתרום למטרה הקרובה לליבו, ובתוך כך לרתום גם את החברה לאותה מטרה. בדרך זו אנחנו זוכים לכסות מנעד רחב של סוגיות חברתיות חשובות, וגם מאפשרים לעובדים לתרום כפול למטרות שחשובות להם, והנתונים מדברים בעד עצמם. אנו גאים מאוד בתכנית הזו ומשוכנעים שהיא תהיה צעד נוסף במאמצים לחיזוק האחריות הקהילתית והחברתית של מובילאיי ועובדיה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עמותת נשים למען נשים ע"ר 580016632 נשמח להיות חלק ממקבלי התרומות

    עמותת נשים למען נשים מפעילה מקלט לנשים נפגעות אלימות במשפחה.
    נשמח להיות חלק ממקבלי התרומות מהעובדים של מובילאיי

    דינה כהן |
    הגב