עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה: "שרה אמרה לי לנשק לה את הרגליים"

עורך דינה של שרה נתניהו: "אוסף שקרים מכפישים, הזויים ומרושעים"

בראיון לערוץ 12 סיפרה סילבי גנסיה, שעד לא מזמן עבדה במעון ראש הממשלה על היחס המשפיל אותו קיבלה לכאורה ע"י שרה נתניהו, במקביל היא החליטה להגיש תביעה כנגדה.

לדבריה: "שרה אמרה לי לנשק לה את הרגליים. אני כל כך התביישתי. יש לי ילדים ונכדים. התביישתי לספר, אני פה בלית ברירה כדי להגיד את האמת. הכל כתוב ביומן שלי. אני מגיעה בבוקר ואף פעם לא יודעת מתי אני יוצאת. 12 שעות בלי אוכל, בלי שתייה, למרות שבשלב מסוים זה הסתדר וקיבלתי הפסקה של עשר דקות. פגשתי רק את שרה. חוויתי השפלות, דברים איומים. היא אמרה שאני סתומה, שהידיים שלי מגואלות בדם".

עוד הוסיפה ואמרה: "בתחילת העבודה שלי לא ידעתי שאת כל הבגדים של יאיר ואבנר צריך לכבס ביד. שמתי חולצות של אבנר במכונת הכביסה. היא שאלה אותי איפה הבגדים ואמרתי לה 'במכונה', והיא השתוללה וצרחה, יאיר שמע את זה מלמטה ובא להרגיע אותה. נשארתי כי לא הייתה לי ברירה, ברגע שמצאתי עבודה אחרת עזבתי"

לגבי ראש הממשלה אמרה: "ראש הממשלה מעולם לא היה נוכח במקרים האלה. כשפגשתי אותו הוא היה מדהים. פעם אחת ביקשתי ממנו להרגיע אותה".

עורך דינה של שרה נתניהו, עו"ד יוסי כהן, פרסם בתגובה: "אוסף שקרים מכפישים, הזויים ומרושעים מבית היוצר של חבורת נעמי לנדאו, שמטרתה להשפיל את שרה נתניהו ולהשפיע באופן פסול על הליך משפטי שמתנהל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *