עודה:"אם גנץ יהיה אמיץ כמו רבין – אתמוך בו"

עודה כינה את השר סמוטריץ' ה"משיחי סהרורי" ואמר כי יתמוך בממשלה שיקים גנץ רק "אם יהיה לו את האומץ שהיה לרבין בשנות ה-90". 

יו"ר הרשימה המשותפת וחבר הכנסת איימן עודה, התראיין הערב (שבת) ל"פגוש את העיתונות" והתייחס להפגנות נגד האלימות המתרחבת במגזר הערבי. עודה אמר כי יש צורך בהחלטה ממשלתית שתטפל בבעיות הדחופות, ואף כינה את המשטרה "גזענית". בנוסף, טען כי השר סמוטריץ' הוא "משיחי סהרורי" ואמר כי יתמוך בממשלה שיקים גנץ רק "אם יהיה לו את האומץ שהיה לרבין בשנות ה-90".

על האפשרות שיתמוך בממשלה כלשהי שיקים יו"ר כחול לבן, בני גנץ, ענה עודה: "אם יהיה לו את האומץ שהיה לרבין בשנות ה-90, נלך בדרך זו". עם זאת, הוא הוסיף כי "גנץ לא בשל. לא מבחינה פוליטית ולא מבחינה רעיונית".

בראיון כינה עודה את השר בצלאל סמוטריץ' "משיחי סהרורי", והוסיף: "צריך לעשות הכל כדי למנוע מהם להמשיך בתפקידיהם". הוא הוסיף כי אם יהיו בחירות נוספות, אחוזי ההצבעה במגזר הערבי יעלו ויגיעו ל-70%. לדבריו, במקרה של בחירות בפעם השלישית – הרשימה המשותפת תקבל 15 מנדטים.

עודה גם התייחס לדיווח על כך שנתניהו רצה להקים ממשלה שתישען על חברי הכנסת הערבים, ואמר: "זה לא נכון, אנחנו רק רוצים להחליף את הממשלה הזו. מבחינתנו, כל דבר נגד ממשלת הימין ונגד נתניהו – אנחנו נעשה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אימן היקר תתמוך בכחול לבן בכל מחיראני מאמין שזה רק יועיל לחברה הערביתחייב להיותשינוי

    יחזק את הדו קיום בין העמים אתה איש חכם אימן תודה

    זאיד דיב חיפה |
    הגב
  2. עודה זה הזמן שתציל את ערביי ישראל ולא את פלסטין

    עודה זה הזמן שתתמוך בגנץ ובממשלה לא גזענית. התושב הערבי-ישראלי רוצה שקט ובית לגור בו וכמה שיותר זכויות במדינה שהוא גר בה. 20 שנה אתם הפוליטיקאים הערבים בישראל מתעסקים בתמיכה בפלסטין… אבל מה עם תמיכה בתושבי ישראל הערבים?!? שרוצים רק לחיות ולקבל זכויות כמהשיותר שוות… תלחם עליהם יא חביבי. מה זה הזטות הזאת שלך ושל חברייך? אני יהודי ויש לי חברים ערבים מקסימים מיפו וחברים מהשטחים. עובדים וחיים ביננו. תדאג לייצג אותם ואת זכויותיהם. תראו איך הם חיים?
    אני לא שמאלני… ולא ימיני… אך מאמין שהארץ היא ארץ אבות שאפשר לחיות בה בשלום יהודים וערבים יחד. הניהול בידיים של יהודים ישראלים אבל אתם חלק ממדינת ישראל ותושביה ביניהם ערבים ישראלים שרק רוצים חינוך יותר טוב ותנאים יותר טובים לילדהם.
    תלחמו על החינוך ועל מניעת האלימות במגזר הערבי…. תתחילו לייצג את רצונו של התושב הערבי ישראלי… זה עצוב וחבל כי יש לכם כוח להשפיע ולקדם אותם למקום גבוה יותר. ואתם עסוקים במה שמעבר לגבול ולא טוב לתושבי ישראל הערבים.

    יוסי |
    הגב