עו"ד של הילדה החרדית: "אין ספק שהפלסטיני ביצע את המעשה"

בראיון שקיים היום (חמישי) "בשש עם" סיוון רהב מאיר עו"ד גבאי קרא לפרקליטות שלא לבטל את כתב האישום כנגד הפלסטיני מדיר קדיס החשוד במקרה: "הדפו את חרושת השמועות וציינו מה עתיד לבוא". צפו בראיון

סערת הפגיעה בילדה החרדית לא יורדת מהכותרות: משפחתה שכרה מטעמה את עורך הדין טל גבאי שייצג אותה במהלך המשפט. בראיון שקיים היום (חמישי) "בשש עם" סיוון רהב מאיר עו"ד גבאי קרא לפרקליטות שלא לבטל את כתב האישום כנגד הפלסטיני מדיר קדיס החשוד במקרה: "הדפו את חרושת השמועות וציינו מה עתיד לבוא".

"שכרו את שירותנו ואנחנו מרגישים שליחות גדולה מאוד", אמר גבאי לסיון רהב "יש לנו כתב אישום על בסיס ראיות חד משמעיות על בסיס זיהוי ועל בסיס ראיות נוספות שלא מותירות מקום לספק שהילדה חוותה אירוע מזעזע על ידי אותו נאשם. על בסיס אותן ראיות הוגש כתב האישום".

לטענת גבאי "אנחנו עדים בימים האחרונים לגל שמועות בלתי פוסק שמבשר על כך שבקרוב מתבטל כתב האישום נגד הנאשם". הוא הוסיף: "בזמן הזה אנחנו לא שומעים מאף גורם מוסמך במערכת שהודף את חרושת השמועות הזו או לחילופין מציין מה עתיד לבוא. אני לא חושב שסימני השאלה קשורים למשפחה הם מצביעים על התנהלות כזו או אחרת שיכולה להתנהל בצורה מיטבית יותר. מכאן ועד ביטול כתב האישום המרחק הוא רב".

לדבריו, "הילדה זיהתה את הנאשם זיהוי ודאי והובילה את החוקרים לדירה שהיא לא מכירה, שם על פי כתב האישום, הנאשם ביצע בה את זממו. "לכן לבטל את כל הדבר הזה בהינף יד זה דבר לא תקין", טען. "על בסיס זה וראיות נוספות הוגש כתב האישום החמור שמזעזע את כל אזרחי ישראל".

"לכן אנחנו קוראים לגורמי האכיפה להתייצב ולהשמיע את כולם בצורה ברורה", מדגיש עו"ד גבאי. "התחושות מאוד קשות והמשפחה עושה כל מה שהיא יכולה לבודד את הילדה שחוותה טראומה שהדעת לא יכולה לשאת. אני מזכיר שהמשפחה מנסה להשתקם מאירוע טראומתי והיא נושאת את עינה לעבר הפרקליטות לכן אנחנו קוראים להם להתעשת כדי לא להגביר את העוול שנגרם למשפחה".

על כך שאם המשפחה לא מיהרה להגיש תלונה טען עורך הדין: "הטענה הזו היא לא נכונה עובדתית. עיון בחומרי החקירה מלמד אחרת, המשפחה לא חיכתה ולו לרגע. ובאופן כללי – האם מועד הגשת התלונה הוא אינדיקציה לאמינות התלונה? בוודאי שלא. מטרת טענה זו לעשות ספין ולא יותר מכך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *