עונה לדרעי? ליצמן: "שאף אחד לא יטיף לנו מוסר"

לאחר שדרעי תקף את יהדות התורה שמנסה לקושש קולות בפריפריה, סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן התארח היום בועידת איגוד הת"תים שהתקיימה בניר עציון ואמר "שאף אחד לא יטיף לנו מוסר. אנחנו רצינו אחדות חרדית כללית, ואפשר לשאול על זה בוועדת השמונה של אגודת ישראל". צפו

 

בעקבות הראיון שהעניק היום בצהריים יו"ר שס שר הפנים אריה דרעי, על התערבות יהדות התורה באזורי שס, והניסיון לפנות לקהל שלהם, עונה לו במרומז יו"ר יהדות התורה ליצמן.

סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן התארח היום בועידת איגוד הת"תים שהתקיימה בניר עציון ואמר "שאף אחד לא יטיף לנו מוסר. אנחנו רצינו אחדות חרדית כללית, ואפשר לשאול על זה בוועדת השמונה של אגודת ישראל".

כזכור, במהלך התוכנית 'זמן אוויר' שוחח מנחם טוקר עם דרעי שתקף את יהדות התורה על כך שהוציאה את הגר"ח קנייבסקי לפריפריה ובכך נוגסת בקולות של מפלגת שס. "המטרה שלי להגדיל את הכוח של יהדות התורה", הסביר דרעי, "ולכן, חשבתי לכנס את כל המועצות של גדולי ישראל שיורו לספרדים להצביע לשס – ואשכנזים לג'".

כאן בחר דרעי לתקוף את יהדות התורה שמנסה לקושש קולות בעיר השדות על חשבון שס ,"במקום זה הם מוצאים את הרבנים לטבריה ולבאר שבע ומנסים לגנוב לנו קולות" .  דרעי סיפר בשידור שיש לו לחצים מצד החרדים המדרניים שודרשים ממנו לפעול ולקיים כינוס למען שס – אך בשל הרצון שלא לחבל בהסכמות שהובנו לפני הבחירות הוא דוחה את הפניות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *