עוצמה או יהדות התורה? פגישה מכרעת בין אלי ישי ליהדות התורה

אלי ישי לאן? היום (שני) תתקיים פגישה מכרעת של אלי ישי עם גפני וליצמן שבה יציעו לישי תפקיד של שר. במקביל, ישי נמצא במגעים עם עוצמה יהודית שהבטיחו לו תפקיד של שר במידה וראש ישיבת כסא רחמים יורה על תמיכה בעוצמה

אלי ישי לאן? הבוקר חשף העיתונאי ישראל כהן חושף אצל נועם זיגמן ב׳קול ברמה׳ כי היום תתקיים פגישה מכרעת של אלי ישי עם גפני וליצמן. כזכור, השניים הצהירו כבר כי הם מעוניינים שאלי ישי יקבל מרה״מ תפקיד שר שלא על חשבון השלל הקואליציוני של יהדות התורה, אלא שנתניהו מסרב לתת להם תפקיד נוסף לישי. במקביל, ישי נמצא במגעים עם עוצמה יהודית שהבטיחו לו תפקיד של שר במידה וראש ישיבת כסא רחמים יורה על תמיכה בעוצמה.

סגה"ש ליצמן חשף בשבוע שעבר בתקשורת החרדית כי הוא וגפני לוחצים על ראש הממשלה למנות את אלי ישי לשר. לדברי ליצמן, "אני וגפני נפגשנו עם אלי ישי לאחרונה", גילה סגן שר הבריאות. ליצמן סיפר עוד כי "שוחחתי עם נתניהו וקבענו פגישה נוספת בדרישה שימנה אותו לשר, אבל זה לא יהיה על חשבוננו".

בשבוע שעבר דיווחנו כי יו"ר יחד אלי ישי נפגש עם ראשי עוצמה יהודית לשיחות שבהם דנו הצדדים באפשרות שיחד תתמוך בעוצמה יהודית, הצדדים משוחחים טלפונית מספר פעמים, ונראה כי המו"מ מתקדם לקראת חתימה. מרן הרב מאזוז נוטה לאשר את ההסכם שבמסגרתו אלי ישי ימונה לשר.

במהלך הפגישה הציעו אנשי עוצמה יהודית לאלי ישי הרים וגבעות- שותפות מליאה במו"מ הקואליציוני, הבטחה לשר בממשלת נתניהו, וכן חברות בועדות הכנסת. אלי ישי עצמו, כך נודע לנו, מעוניין לסגור עם עוצמה יהודית ומרוצה מפרטי ההסכם שגובש.
באתר דווח עוד כי מרן הגר"מ מאזוז נוטה לאשר את ההצעה. ההצעה הסופית תונח בשבוע הבא על שולחנו מרן ראש הישיבה הרב מאזוז שכנראה יקבל בביתו את ראשי עוצמה יהודית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *