עוצמה יהודית: אם בן ארי יפסל – ברוך מרזל ימונה לשר

חבילת הפיצוי ש'עוצמה יהודית' דורשת אם ד"ר מיכאל בן ארי יפסל היום לכנסת ע"י הבג"ץ: מינוי ברוך מרזל לשר

בעוצמה יהודית נערכים הבוקר (ראשון) להחלטת בית המשפט העליון באשר לערעורים על פסילת ד"ר מיכאל בן ארי, כאשר במקביל יפרסם בית  המשפט את החלטתו בעניין רע"מ-בל"ד, חד"ש-תע"ל ועופר כסיף.

בעוצמה יהודית מעריכים שהערעור נגד בן ארי יידחה, במיוחד לאחר שבית המשפט העליון אפשר בשנים האחרונות לדמויות כמו עזמי בשארה וחנין זועבי להיבחר לכנסת, ואולם יש גורמים שהביעו ספקות בעניין במיוחד לאור ההרכב הלא מאוזן שנקבע, ויחסם של השופטים במהלך הדיון לעורך דינו של בן ארי, יצחק בם.

ביום חמישי, בשעת לילה מאוחרת, התקיימה פגישה בין ראש האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ לבן עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה ומועמד התנועה לכנסת, שגם נגדו הוגש ערעור, אולם לדברי משפטנים מדובר בערעור חסר בסיס.

בפגישה ביקש בן גביר חבילת פיצוי למקרה שד"ר בן ארי ייפסל בבית המשפט, ובין יתר הדברים שנידונו עלה נושא מינויו של ברוך מרזל לשר. כידוע, מינוי שר אינו דורש מהמועמד להיות חבר כנסת. כמו כן הציג עו"ד בן גביר לסמוטריץ' את פסק הדין של שופטי בית המשפט העליון שקיבלו ערעור של מרזל בבחירות הקודמות בו שמונה שופטים קבעו שהוא יכול להתמודד לכנסת.

במהלך הפגישה נדונו עוד בקשות של עוצמה לרבות התפטרות המועמדים שמוצבים לפני עו"ד בן גביר ברשימה וכן בקשות נוספות.

בעוצמה יהודים אומרים הבוקר כי "אנו מאמינים ומקווים שבית המשפט העליון לא יפסוק פסיקה שתיזכר לדיראון עולם. זה יהיה יום שחור לדמוקרטיה הישראלית ולשלטון החוק. אנו לא נתייחס לחבילת הפיצוי שביקשנו, אבל ברור היה לכולם בחדר כי במקרה שבן ארי נפסל, יש חובה לגרום למצביעי עוצמה לנהור לקלפיות"

בצלאל סמוטריץ אישר את קיומה של הפגישה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *