'עוצמה יהודית': "הבאנו 70,000 קול לאיחוד הימין"

לטענת אנשי 'עוצמה יהודית', "בלעדינו איחוד הימין לא היה עובר את אחוז החסימה. אצלנו נעשתה עבודה מקיפה ואלה הנתונים בוודאות", אמרו שם

מפלגות 'איחוד מפלגות הימין' – הבית היהודי, עוצמה יהודית והאיחוד הלאומי, מתעמתות מזה כמה שבועות בנושא מה היה הכח האלקטורלי של כל אחת מהן בקלפי.

השבוע טענו בבית היהודי כי 'עוצמה' הביאה 20,000 קולות בלבד לאיחוד, אבל הבוקר משיבים ב'עוצמה' לטענות, ולדבריהם הביאו 70,000 מצביעים ויש להם על  כך הוכחות. כך פורסם הבוקר ב'ידיעות'.

שיאה של המהומה הזו הגיע לפני כשבועיים, כשעוצמה יהודית הכריזה על פירוק האיחוד, והמשכה הגיע בשבוע שעבר כשהבית היהודי והאיחוד הלאומי חתמו על ריצה משותפת, לעת עתה ללא שיתוף עוצמה יהודית.

בניסיון להוכיח את כוחם, מפרסמים כעת בעוצמה יהודית נתונים שעל בסיסם הם טוענים כי תומכיהם הצביעו בהמוניהם לאיחוד מפלגות הימין.

לפי עוצמה יהודית, נתוני הקלפיות במעוזי המפלגה – דוגמת קריית־מלאכי, צפת, כפר חב"ד, ירושלים ודרום תל־אביב – מראים כי איחוד מפלגות הימין עלתה בהן באופן משמעותי לעומת כמות הקולות שקיבלה הבית היהודי בבחירות 2015.

לטענת אנשי עוצמה יהודית, הרקע לעלייה הזו הוא מעבר הקולות של מצביעי המפלגה. "בניגוד לאנשים לא מקצועיים בבית היהודי, אצלנו נעשתה עבודה מקיפה", אמר אמש גורם בעוצמה יהודית. "בלעדינו בכל מקרה האיחוד לא היה עובר את אחוז החסימה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *