עיריית אלעד אישרה את מינויו של יו"ר דגל לסגר"ע

ערב חג הפסח: לאחר שדגל התורה נכנסה לקואליציה של פרוש, עיריית אלעד אישרה את מינויו של יו"ר דגל התורה הרב אברהם שטרן לסגן ראש העיר

יממה לפני התקדש חג הפסח, וזמן קצר לפני שעם ישראל מתכנס לבדוק את בתיו מחמץ, התכנסו חברי עיריית אלעד לאשר את מינויו של חבר העירייה ויו"ר דגל התורה בעיר הרב אברהם שטרן, לסגן ראש העיר.- וזה מבלי שנחתם הסכם קואליציוני.

בישיבת עירייה לא ארוכה, העלה ראש העיר ישראל פרוש את סעיף מינויו של הרב שטרן לסגן ראש העירייה, שהוא מציין את שאיפתו לפעול בשיתוף פעולה למען התושבים.
עוד אמר ראש העיר כי הוא מקווה שבשבועות הקרובים יגיעו כל הצדדים בעירייה להסכמות במטרה לחתום על הסכם קואליציוני רחב בין כלל הסיעות בעירייה, וכל סיעה תקבל את התפקידים המגיעים לה על פי גודלה היחסי במועצת העיר.

לדברי ראש העיר בישיבת העירייה, הרי שהמגעים עם סיעת דגל התורה הבשילו לקידום אישור חבר העירייה הרב שטרן לסגנות, עוד לפני סגירת כל הנושאים בהסכם. עוד אמר כי הוא מתכנן כבר אחרי החגים להמשיך במגעים גם עם סיעת ש"ס על מנת לתת לה את האפשרות לייצוג מלא בקואליציה שתוקם אי"ה, לצד הסיעות הנוספות בעירייה.

הכתב איתי גדסי דיווח בדף הטוויטר שלו כי ‏נציגי שס בראשות יו"ר שס באלעד צוריאל קריספל עזבו את ישיבת המועצה משום שלטענתם קיום הישיבה היום אינו חוקי שכן הזימון לא תקף. למרות שיצאו החוצה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *