עימות חריף בין ראש השב"כ לשעבר לבכיר בפת"ח עזאם אל אחמד

עימות מילולי חריף נרשם בין ראש המשלחת הישראלית ח״כ דיכטר לבין בכיר הפת״ח עזאם אל אחמד במהלך כנס האיגוד הבין-פרלמנטרי

בכיר ברשות הפלסטינית אל-אחמד בכנס של איגוד הפרלמנטים הבינלאומי: "נמשיך לדאוג לאסירים, הם אינם טרוריסטים. עובדה ששר הביטחון גנץ נתן הרשאה לבנקים לפתוח חשבונות עבורם. מרוואן ברגותי אינו טרוריסט, שמעון פרס ומנהיגים ישראלים נפגשו איתו".

ח״כ אבי דיכטר, ראש המשלחת של הכנסת באיגוד זה, השיב : ״מרואן ברגותי נשפט ל-5 מאסרי עולם על רצח 5 ישראלים. זהו רב מרצחים ולא איש של שלום. אם זו נקודת המבט של הפלסטינים על מי שרצחו ופצעו אלפי אנשים בהם
ילדים וזקנים, אנחנו בבעיה.״

אל אחמד טען כי ״הרשות הפלסטינית נלחמת בטרור והכיבוש הישראלי חייב להסתיים, והוא יסתיים. ירושלים היא בירת פלסטין, על הישראלים לקבל את זה ולחיות לצד העם הפלסטיני, ללא תיווך ארה״ב״.

דיכטר בהתייחסותו אמר: ״האם אנחנו חיים באותו האזור? אי אפשר לראות ברש״פ גוף הנלחם בטרור ובו בזמן משלם משכורת חודשית בסך 3,500 אירו לכל מחבל רוצח היושב בכלא על כך. אין ב 26 שנות קיומה של הרשות ולו מקרה אחד שבו מחבל שרצח ישראלים ונעצר על ידה, הועמד לדין, נשפט למאסר בכלא הפלסטיני וריצה את עונשו״ ! כך לא נלחמים באמת בטרור.״

העימות, התקיים בוועדת המזרח התיכון של האיגוד הבין-פרלמנטרי (IPU), בין ראש המשלחת הכנסת ח״כ אבי דיכטר לחבר המשלחת הפלסטינית, בכיר הפת״ח עזאם אל-אחמד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *