עימות סוער בישיבת הקבינט בין דרעי לראש המל"ל

קבינט הקורונה התכנס היום (רביעי) כדי לדון במתווה החתונות, השבת הצימרים לפעילות, התרת טייק אווי מחנויות והחזרת תלמידי בתי הספר ללימודים, אלא שבסוף לא התקבלה החלטה

קבינט הקורונה התכנס היום (רביעי) כדי לדון במתווה החתונות, השבת הצימרים לפעילות, התרת טייק אווי מחנויות והחזרת תלמידי בתי הספר ללימודים, אלא שבסוף לא התקבלה החלטה.

בישיבת הקבינט התעמת אריה דרעי עם ראש המלל בן שבת: "אנחנו מאבדים את הילדים, הילדים מאבדים את החינוך, נקלעים למשברים קשים, לא פוגשים חברים, לא לומדים, אנחנו מאבדים דור שלם מבחינה חינוכית. אנחנו חייבים שמורים יראה אותם שעה ביום, אנחנו מפספסים דור שלם. מה הבעיה שמורים יקחו את הילדים לשעתיים בשטח הפתוח. החינוך הוא ערך עליון, מה עם הנפש של הילד?. נעבור שלושה ארבע חודשים עד שהילדים ילמדו.

מאיר בן שבת רמז שהציבור לא מקבל את המלצות הדרג הפוליטי. דרעי: אז אתה אומר שאנחנו מיותרים. אנחנו חושבים רק פוליטי ולא מקצועי? אם ככה אנחנו מיותרים תצביעו על מה שאתם רוצים"

דרעי הוסיף: "אם בישראל היו 330 אלף מאומתים, כנראה שהמספר האמיתי גבוה בהרבה וחוצה את המיליון שכבר עברו את המחלה. "אני לא מזלזל באף אדם שנפטר ולא בפצועים אבל נצטרך לדעת לחיות עם המגיפה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *