"עין גדולה מציצה מהחלון": הפועל שהבהיל את האשה הדתית

תושבת כפר אברהם ליד ראש העין שיתפה בפוסט שכתבה בפייסבוק על אירוע דרמטי שקרה אתמול בביתה ברחוב אונטרמן בכפר אברהם: הילה כותבת כי פועל זר ממוצא אריתראי עקב אחריה ותיכנן לפגוע בה. הסיפור המלא

הילה (שם בדוי) תושבת כפר אברהם ליד ראש העין שיתפה בפוסט שכתבה בפייסבוק על אירוע דרמטי שקרה אתמול בביתה ברחוב אונטרמן בכפר אברהם: הילה כותבת כי פועל זר ממוצא אריתראי עקב אחריה ותיכנן לפגוע בה, ורק בחסדי שמיים זה נגמר בנס.

כעת, הילה קוראת לחברותיה לצאת מהשאננות ולנעול תמיד את הדלת של הבית מלמעלה.

וכך היא תיארה: "אתמול בשעה 19:30 בערב אני ובעלי יושבים בסלון אחרי שהשכבנו את הילדים לישון. פתאום נפתחת קצת הדלת של הבית ונסגרת מיד. ראיתי רק עין שהסתכלה עלי. חשבתי לתומי שמשהו התבלבל ונכנס בטעות לבית לא שלא. בכל זאת שכונה דתית של משפחות צעירות מי חושב בכלל.."

הילה ממשיכה לתאר: "הילד הקטן שלי התחיל לבכות אז קמתי אליו לראות למה הוא בוכה. תוך כדי שאני יושבת בחדר אני שומעת את בעלי צועק וצרחות."

הילה משחזרת את הרגעים הדרמטיים וכותבת: "אני יוצאת מהחדר כולי מבוהלת ואני רואה את בעלי מתאבק עם משהו! בחור שחור ממוצא אריתראי (לפי המשטרה). בעלי צועק לי להתקשר למשטרה ובנתיים מנסה לנטרל אותו. למזלנו בעלי מיומן ומנוסה והצליח בקלות להשתלט עליו ולאזוק אותו עם הידיים."

כעבור 2 דקות הכוחות המשטרה הגיעו לזירה, 4 בחורים אזקו אותו עם אזיקים ולקחו אותו למשטרה." תוך כדי שהם אוזקים אותו שאלתי אותם אם הוא מוכר למשטרה. והתשובה שלהם הייתה " מוכר מאוד! הוא כבר הספיק להטריד 3 נשים"., היא סיפרה.

"נדמתי..", היא כותבת. "הבנתי בדיוק ברגע מה קרה.. הוא ראה אותי בפעם הראשונה וחשב שאני לבד.. בפעם השניה שהוא ניסה לפתוח את הדלת בעלי קלט מה קורה וחיכה שהוא יפתח את הדלת שוב כשבעלי מחכה לו מאחורי הדלת לעצור אותו. ברוך השם נמנע אסון גדול שהיה יכול להרוס לנו בשניה את החיים."

לסיכום קוראת הילה לציבור כי היא למדה לכל החיים שתמיד לנעול את הדלת מלמעלה באופן אוטומטי. "הקטע שתמיד אני עושה את זה באופן אוטומטי ופתאום שכחתי! וגם שראיתי את הדלת נפתחת בפעם הראשונה לא חשבתי לנעול… שאננות.. לא יודעת מה קרה לי.. אני מודה לה' ששמר עלינו ושבעלי היה בבית באותו רגע."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *