עיריית ביתר עילית מציגה: "בלאק פריידי" עירוני

מטרת היוזמה הינה, חיזוק העסקים המקומיים בעיר, באמצעות שכנוע התושבים לבצע את רכישותיהם בעיקר בתוך העיר

עירייה במבצע: יוזמה ייחודית של עיריית ביתר עילית, כחלק מתקופת המבצעים בימים אלו לקראת ה"בלאק פריידי": שבוע מבצעים והנחות בחנויות ברחבי העיר. שם המבצע "ביתר דייס".
מדובר ביוזמה הנעשית לראשונה ע"י רשות מקומית, והיא מבוצעת בשיתוף פורום העסקים העירוני שע"י העירייה. מטרת היוזמה הינה, חיזוק העסקים המקומיים בעיר, באמצעות שכנוע התושבים לבצע את רכישותיהם בעיקר בתוך העיר.
במסגרת המבצע, מציעים מאות בעלי עסק מקומיים הנחות ענק, בשלל תחומים שונים, ובמבחר מוצרים גדול, כאשר ימי המבצע לא מוגבלים ליום שישי בלבד, אלא נפרסים על פני שבוע שלם.
כחלק מעידוד המבצע ולמען אווירת ההפנינג בעיר, הדפיסה העירייה עשרות אלפי בלונים, דגלים, מודעות ומדבקות עם לוגו המבצע, אלו מקשטים את רחובות העיר, את מרכזי הקניות וגם מחולקים חינם לבעלי העסקים המשתתפים במבצעים. גם חוברת מהודרת הופקה במיוחד והופצה בעשרות אלפי עותקים.
ב'פורום העסקים' מדגישים, כי אין הכוונה למכור בהפסד. הכוונה היא למכור במצב שגם בעלי העסקים ירוויחו. אולם, אם בכל השנה נמנעים בעלי העסקים מהורדת מחירים דרמטית כדי שלא 'לשבור את השוק' – בימי המכירות הללו אין חשש משבירת השוק, וכי כל המוריד מחירים יותר – הרי זה משובח ומצליח.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *