עיריית ירושלים במיזם 'ערבות'

המשאית תעבור בכל השכונות בירושלים

בעקבות הצלחת מיזם המשאיות למכירת ארבעה מינים בערב החג, אותו יזמו ראש העיר ירושלים, משה ליאון וממלא מקומו אליעזר ראוכברגר, הנחו השניים להמשיך את הפרויקט גם לקראת הושענא רבא: מחר, יום חמישי לקראת החג תעבור משאית ייעודית בשכונות ותמכור חמש ערבות במחיר מיוחד של חמישה שקלים לתושבי העיר.

המשאית תעבור בכל השכונות בירושלים החל משעות הבוקר ועד לשעות הערב המאוחרות ותאפשר לרכוש את הערבות במחיר הקרן מתחת לבית תוך שמירה על הוראות משרד הבריאות.

ראש העיר משה ליאון: "אנחנו ממשיכים לעשות הכל על מנת לאפשר לאנשים לקיים את מצוות החג תוך מלחמה עיקשת בנגיף הקורונה ושמירה קפדנית על ההוראות. אני קורא לכולם להמשיך לשמור על ההוראות, לא להתקהל, להקפיד על עטיית מסיכה ולשמור על היגיינה. רק יחד ננצח במלחמה".

מ"מ ראש העיר, הרב אליעזר ראוכברגר: "קיבלנו תגובות רבות על היוזמה של מכירת ארבעה מינים בעיקר מאוכלוסיות בסיכון שיכלו לרכוש את ארבעת המינים מתחת לבית וללא סיכון. הרחבת המיזם נועדה לתת פתרון גם להושענא רבא וזה עוד חלק מסל פתרונות שהעירייה יוזמת על מנת לאפשר לכל תושב לקיים את מצוות החג תוך שמירה על מהחיים. מאחל לכל תושבי העיר חג שמח ומצטרף לקריאה של ראש העיר לשמור על ההנחיות בקפדנות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *