עיריית ירושלים פינתה מעל 1000 גרוטאות מהמרחב הציבורי

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: במסגרת התכנית לניקיון הבירה, אותה אני מוביל בחודשים האחרונים, החלטנו גם על פינוי גרוטאות ורכבים נטושים העומדים ברחבי העיר ויוצרים מפגע סביבתי ותופסים מקומות חניה. אני מודה לשיטור העירוני על עבודתם, ושמח לבשר לציבור על עוד צעד שנעשה למענם".

עיריית ירושלים ממשיכה במצבע פינוי גרוטאות ונטושים ברחבי העיר מזרח ומערב, עד היום פינתה העירייה למעלה מאלף רכבים וגרוטאות מהמרחב הציבורי במזרח ומערב העיר ויצרה מקומות חניה לטובת תושבי העיר ואורחי העיר ורחובות בטוחים ונקיים .

אגף השיטור והאכיפה ששם דגש על פינוי הרכבים במרחב הציבורי בחניונים, בשכונות מגורים, באזורי תעשייה וכד' תגבר את פעילותו בשילוב יחידות עירוניות נוספות במזרח ומערב העיר וזאת בהנחיית ראש העיר ולאור מדיניותו לניקיון המרחב הציבורי .

פינוי הרכבים התבצע בהתאם להליכי המקובלים, החל במתן התראה לבעלים או הצמדת הודעה על גבי הרכב בכפוף להוראות החוק ולמדיניות ניקיון העיר ושמירה על סביבה נקייה ובטוחה .

במהלך הפעילות , העירייה פינתה למעלה מאלף גרוטאות ורכבים לאתר גריטה מוסדר ורכבים נטושים פונו למגרש העירוני, ולאחר 3 חודשים ייבדקו הרכבים שנית על ידי שמאי מוסמך להערכה באם להמשיך האחסון או להעבירם לגריטה .

על מנת להמשך ולשמור על עיר נקיה ובטיחותית עיריית ירושלים קוראת לתושבי העיר לסייע ולעדכן אמצעות המוקד העירוני, מוקד 106 על רכבים נטושים שבבעלותם או רכבים הנמצאים במרחב הציבורי .

עד כה פונו כ- 700 גרוטאות ולמעלה מ-300 רכבים נטושים, מהמרחב הציבורי.
רוב הרכבים שפונו בשכונות מערב העיר: הר נוף, רמות, גילה, קטמון, רמת שלמה, פסגת זאב, מער החרדי הגרוטאות פונו לאתר הגריטה ולהשמדה.

הרכבים הנטושים מאוחסנים במגרש העירוני בשכונת הר חומה.

העירייה ממשיכה בפעילותה ולקראת חג הרמאדן מפנה גרוטאות ממזרח העיר , הצפי לפינוי של כ-200 גרוטאות ורכבים.

האגף לשיטור ואכיפה ממליץ לבעלי הרכבים טרם הפינוי ע"י העיריה לדאוג ולפנות את הרכבים בעצמם. כמו כן ניתן לחתום על טופס ויתור לעירית ירושלים שתדאג לפנות את הרכבים ולהפיק עבורם מכתב על השמדתו. את הטפסים ניתן להעלות מהאתר העירוני מאגף לשיטור ואכיפה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *