עיתונאי הימין מתפקחים? "צריך להיגמל מביבי"

לאחר שנים בהם עיתונאי הימין הלכו שבי אחר ראש הממשלה, מגיעה אולי שלב ההתפקחות: המנחה אברי גלעד והעיתונאי שמעון ריקלין פרסמו היום (שני) כל אחד בנפרד הודעות שבהן יצאו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לאחר שנים בהם עיתונאי הימין הלכו שבי אחר ראש הממשלה, מגיעה אולי שלב ההתפקחות: המנחה אברי גלעד והעיתונאי שמעון ריקלין פרסמו היום (שני) כל אחד בנפרד הודעות שבהן יצאו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. אברי גלעד כתב: "כמו בכל התמכרות, בהתחלה זה היה טוב"

ריקלין, עיתונאי ערוץ 20 המקורב לראש הממשלה, פרסם בטוויטר ציוץ שבו פקפק בהתנהלותו של נתניהו בשבוע האחרון – לאחר שנתניהו ניהל משא ומן עם יו"ר העבודה אבי גבאי."תראו חברים. האמת שאני מבואס. כי מצד אחד אני נלחם כמו אריה במערכת המשפט כי ברור לי גודל השינוי שהיא צריכה", כתב ריקלין. "ומצד שני, נתניהו הציע ליחימוביץ את המשפטים. לשמולי רווחה משולב. גבאי אוצר. וכו. ורק הפרסום של עמית טירפד את הדיל. אז מה עושים במצב הזה? האם האיש גדול מהרעיון? מהצורך לשינוי?".

אברי גלעד, מנחה ברשת 13 פרסם פוסט נוקב תחת הכותרת "התמכרות" בו כתב: "כמו בכל התמכרות, בהתחלה זה היה טוב. טוב מאד. תחושה שמצאנו מה טוב לנו והלוואי שזה ימשך לעולם. אחר כך זה התחיל לעלות ביוקר, אבל עדיין עשה טוב, אז שילמנו וסתמנו".

"אחר כך זה התחיל לעשות פחות טוב, המחירים התחילו להתברר, אבל כבר היינו מכורים", כותב גלעד. "רבנו בגלל ההתמכרות עם אנשים, יצאו לנו מהפה מילים שלא הבנו מי שם אותן שם בכלל, אבל הפחד מלהפסיק היה חזק מהכל. אז המשכנו וקיווינו שנסתדר עם זה. אחר כך המחיר נהיה בלתי נסבל, השחתה מוחלטת של כל מה שגדלנו עליו, אבל אנחנו כבר עמוק בפנים, רק עוד מנה, רק עוד תקופה אחת ודי".

גלעד סיכם: "ההתמכרות הזאת הורגת אותנו. צריך להיגמל. נודה על הטוב, נזכור את הרע, נתגעגע לעוד מנה אחת, אולי אפילו כל החיים. התחליף יהיה דהוי, אבל לאט לאט נשתקם ונצמיח משהו חדש. יש חיים אחרי. צריך להיגמל מנתניהו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *