עמיר פרץ: "מי שיוכיח שיביא 4 מנדטים מהימין – נשקול לתת לו המקום הראשון"

פרץ: "מרגע שהכריזו על בחירות ואני התמודדתי וזכיתי לראשות המפלגה, אני שליח של הבוחרים שלי כדי לממש את מה שהבטחתי – לשקם את המפלגה ולהחזיר אותה למקום הראוי"

בראיון למנדי ריזל ברדיו דרום 101.5, מודה יו"ר העבודה החדש ח"כ עמיר פרץ: "ראיתי בהתמודדות לנשיאות המדינה כיעד ראוי כדי להצליח לייצר חיבורים בעם, להתמודד עם השסעים הקיימים, חשבתי שאוכל לעשות זאת".

עם זאת הדגיש פרץ כי "כל זה היה לפני שהכריזו על בחירות. מרגע שהכריזו על בחירות ואני התמודדתי וזכיתי לראשות המפלגה, אני שליח של הבוחרים שלי כדי לממש את מה שהבטחתי – לשקם את המפלגה ולהחזיר אותה למקום הראוי ביותר בפוליטיקה הישראלית, ולכן שאלת הנשיאות יורדת מהפרק".

על אהוד ברק אמר: "יש לי משימה לאומית לבנות את הבית, שהוא במצב מאוד קשה. הוא החליט לבנות בית אחר, בית חדש. אנחנו 2 מפלגות, אני לא מתכוון שיהיו תנאים מוקדמים לשום משא ומתן ושום הידברות. הכלל הוא – מי מסוגל להביא יותר מנדטים".

-אתה מתכוון להישאר במקום הראשון בכל מקרה של איחוד?

"לפי התמונה שנראית היום, אין שום לגיטימציה לאף אחד שאתה מדבר בשמם לדרוש את המקום הראשון".

-גם לא ללבני?

"מי שיוכיח לי בסקרים שהוא מסוגל להביא 4 מנדטים מצד ימין של המפה הפוליטית, אני אשקול זאת, אבל אנחנו רחוקים מזה. עוד לא סיכמנו על אג'נדה. הרי יש תהום שפעורה ביני לבין ברק בנושאים חברתיים, בנושאים כלכליים.

"היו לי עימותים מספיק קשים מולו דווקא בשאלות האלה. עוד לא הגענו לשלב של לדבר על מי ראשון ומי שני. עם כל הכבוד, אני מגיע לפוליטיקה רק כדי לעשות סידורי עבודה?".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *