ענקית "טעם החיים" צונחת ב28%

הסגרים ברחבי העולם השפיעו על הצריכה

המכירות העולמיות של קוקה קולה צנחו ב -28 אחוז ברבעון השני, כאשר הסגר בעקבות נגיף קורונה ממשיכה לצמצם את הצריכה, כך מסרה החברה ביום שלישי.

ענקית המשקאות הקלים אמרה כי הלחץ על "ערוצים חוץ ביתיים” כמו מסעדות, ברים ובתי קולנוע הביא לירידה.

בכל העולם מקומות אלו נסגרו, כאשר הם מהווים בערך מחצית מההכנסות של קוקה קולה – כדי לשלוט במגפת הקורונה.

קוקה קולה ציינה כי "מכירות מתמשכות ומוגדלות" של מוצריה לצריכה ביתית סייעו לה להתאושש מאז שהמגפה הכריחה את הצרכנים לשהות בבית באביב.

מספר ארגזי המשקאות שנמכרו על ידי קולה ושותפיה בבקבוקים ירד ביוני בכ -10 אחוזים, שיפור ניכר לעומת הירידה בכ- 25 אחוז באפריל.

אולם היקף המכירות היה עדיין נמוך מ -16 אחוזים ברבעון "מכיוון שכל קבוצות הפעילות חוו לחץ הקשור בווירוס," אמרה קוקה קולה.

זה כלל ירידה של 12 אחוזים בפלח המשקאות הקלים המוגזים, כאשר הקולה המפורסמת של קוקה קולה יורדת ב -7 אחוזים, מסרה החברה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *