עסקים קטנים בבני ברק נמצאים בקשיים כלכליים

שורה של כלים מקצועיים חדשים למינוף הפעילות העסקית ורווחיות העסק וענק לעסקים קיימים בבני ברק, באמצעות מגוון "שירותי מעוף", וזאת בעקבות נתונים על הצורך בסיוע לקידום עסקים אלו-כך סוכם בפגישה שערך מר תומר לשם-מנהל מעוף בני ברק בלשכתו של הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר, לגיבוש דרכים וכלים במגוון רחב של תחומים.

במסגרת פעילות משרד הכלכלה והתעשייה לעידוד ולקידום העסקים הקטנים והבינוניים מפעילה הסוכנות לעסקים קטנים בינוניים מערך שירותי סיוע במגוון אמצעים ותחומים הקשורים לצרכי העסק. מטרת השירותים הינה לסייע ליזמים ועסקים לצלוח את שלבי הקמת העסק, לצמוח מבחינת היקף המכירות ומספר העובדים ולהביא לידי שיפור ביצועיהם והתייעלותם תוך הגדלת רווחיותם. שירותי הסיוע ניתנים על ידי מערך המעוף – הפרוס על פני 40 סניפים בארץ בעלויות מסובסדות, כאשר סניף בני ברק מהווה את הסניף המרכזי והמוביל במתן שירותים למגזר החרדי.

שירותי מעוף בני ברק מופעלים על ידי BDO, פירמת רואי החשבון והייעוץ מהגדולות בארץ, וכוללים מגוון שירותים : סיוע ליזם שרק מתחיל את צעדיו הראשונים להקמת העסק, בדיקות כדאיות עסקית ורכישת כלי ניהול עסקי מגוונים כגון שיווק מכירות ופיננסיים. בנוסף ליבת הפעילות של מעוף הינה מול עסקים זעירים, קטנים ובינוניים שמחזור המכירות שלהם עד 100 מיליון ₪ בשנה או חברות בעלות עד 100 עובדים. חברות ועמותות רבות ברחבי העיר מקבלות שירותי ייעוץ והדרכות בנושאים, ניהול עובדים, נהלי עבודה, פיננסיים שיווק (און ליין/אוף ליין) ומכירות בעלויות מסובסדות ע"י משרד הכלכלה.

כלי סיוע נוסף של "מעוף" הוא סיוע בקבלת מימון והלוואת לעסק בתנאים נוחים מאוד מקרנות בערבות מדינה וקרנות נוספות. קבלת הלוואה מתאימה בתנאים נוחים הוא בסיס ראשון במעלה להצלחה ולשגשוג העסק, אך קבלת הלוואה עסקית אינה דבר פשוט וקל, ולצורך זה מסייע הצוות המקצועי של מעוף בקבלת הלוואת אלו בתנאים מעולים, כאשר לבעלי עסקים קיימת האפשרות לקבלת הלוואות משמעותיות.
הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר ציין לשבח את שיתוף הפעולה ההדוק בין מעוף בני ברק לבין הגורמים השונים בעירייה בסיוע לשגשוג היזמים, עסקים ועמותות בעיר ובשיפור היכולות המקצועיות של העסקים תוך שמירה על רוח ההלכה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *