עצירת תפילת האחים דיקמן: השר ארדן הורה לחקור – במשטרה מתעקשים "פעלנו כהוגן"

פרשת פריצת השוטרים לדירה בבני ברק באמצע תפילת שחרית לפי כל הכללים מסתעפת, השר לביטחון פנים שיגר חצי התנצלות ובמשטרה פרסמו את הצד שלהם למה שהתרחש

בעקבות האירוע בביתו של הזמר רולי דיקמן, בו פרצו שוטרים לבית בזמן שהם שידרו את תפילת השחרית המסורתית למאות אלפי צופים, יחד עם אחיו המכבד המוזיקאלי יואלי דיקמן, השר גלעד ארדן אמר בתגובה בטוויטר: "קיבלתי עשרות פניות בנוגע לאירוע בו הופסק שידור תפילה מבית בבני ברק. ביקשתי מהמשטרה לבדוק את המקרה והיא תפרסם בקרוב את מסקנותיה".

השר ארדן הוסיף "אני רק מבקש שוב מהציבור לזכור, ששוטרי ישראל מתמודדים בימים אלה עם עומס אדיר ואלפי אירועים ומבצעים אכיפה למען הבריאות שלנו ומסכנים את בריאותם למען האזרחים. לפני ששופטים אותם לרעה על בסיס סרטון, כדאי תמיד לחכות עד לבירור כל הפרטים. כמובן ייתכן ויש גם טעויות או אפילו התנהגות לא ראויה. אני תמיד אעשה כל שביכולתי כדי שהיא תטופל, אנו בימים בהם ראוי להרבות באהבת חינם ולספור עד עשר לפני שמדברים סרה במי שפועלים למען כולנו".

ממשטרת ישראל נמסר: השוטרים הוזעקו למקום בעקבות דיווחים חוזרים ונשנים שהתקבלו במוקד 100 של המשטרה מתושבי המקום אודות רעש חזק מאוד באמצעות רמקולים שהוצבו במרפסת דירה בעיר בני ברק. עם הגעת השוטרים והתרשמותם כי אמנם מדובר ברעש חזק וחריג בניגוד לחוק, פנו למחזיק המקום בכדי שינמיך את עוצמת המוזיקה וכך עשה תחילה.

במשטרה הוסיפו "לאחר עזיבת השוטרים את המקום, התקבלו פניות נוספות מאזרחים שדיווחו כי המוזיקה הוגברה שוב כפי שהיה קודם לכן. השוטרים שבו למקום ודפקו על הדלת במטרה להפסיק את ביצוע העבירה, אולם אלו שהיו בדירה והקימו את הרעש, לא פתחו את הדלת והתעלמו, ולכן נאלצו השוטרים להיכנס לדירה דרך המרפסת".

לסיום נכתב: למרות האמור, הסתפקו השוטרים באזהרה נוספת תוך ניתוק מערכת ההגברה ללא מתן דו״חות. נדגיש כי פעילות אכיפה זו אינה קשורה לתקנות לשעת חירום או למניעת התפשטות נגיף הקורונה כלל.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ארדן ארדוון תתפטר. בזמנך מעולם המשטרה לא היתה ברברית ואכזרית

    לך הביתה דמם של קרבנות האלימות על ראשך בפרט מה שנעשה לילד האוטיסט מירושלים
    נקמת ילד השטן לא ברא אות
    לא נשכח לא נסלח

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב