ערבות הדדית: חבר המועצה החרדי שמסייע לבני תורה מכל הארץ שנדבקו בנגיף

בתוך כל התפשטות הקרונה שמושתללת בציבור החרדי בבני ברק
לאקטואליק נודע שיש מי שממשיך לסייע בכל הכח, הלא הוא חבר המעוצה משס הרב יעקב זכריהו, שמטפל בקבוצה של אברכים מכל הארץ שנדבקו ודואג לכל מה שהם צירכים

הקורונה משתוללת ברחבי הציבור החרדי – חולי קורונה רבים נתגלו בשעות האחרונות במגזר החרדי. גורם רפואי בבני ברק מזהיר את תושבי העיר בשיחה ל'אקטואליק' שלא לצאת מהבית. "אני ממליץ לתושבי בני ברק לא לצאת מהבית. הנגיף מתפשט ברחבי בני ברק באופן חריג יותר מהערים החרדיות. בני ברק נגועה בנגיף, כמעט אין רחוב שאין חולה קורונה או תושבים שחושדים כי הם נדבקו בנגיף".

הנגיד החרדי דן גרטלר, אשר מחזיק אלפי אברכים נדבק בנגיף הקורונה והוא שוהה בבידוד, כמו כן, הנגיד אהרון וולפסון מארה״ב ורעייתו נמצאים בבידוד בשל כך שנדבקו בנגיף. גם הרב ברוך כץ רב חסידי ויז׳ניץ ברח׳ טרפון בב״ב נדבק בנגיף.

עשרות חרדים מרחבי הארץ קיבלו הודעות ממשרד הבריאות שנדבקו בקרונה. הבוקר הודיעו למספר אברכים בכולל יודע בעיר בני ברק שנדבקו בקרונה. האברכים יצטרכו להתפנות למלונית של חולי קרונה שהוקמה בטבריה.

גם במודיעין עילית התגלה חולה קרונה אשר הסתובב במרכזים המסחרים בעיר. במגדל העמק מספר חרדים נדבקו בנגיף. אחד מהם עובד במוסד מגדל אור.

אחד הנדבקים מבני ברק אומר בשיחה ל'אקטואליק' – "התקשרו אלי בדקות האחרונות מכללית, ואמרו לי להכין תיק עם כל הדברים וזה יקח כמה ימים עד שבועות עד שנבריא. לדבריו, "אם היה איסור גורף מהרבנים לצאת לבתי כנסת ולהתפלל בחוץ וללמוד בכולל היום אני ועוד מאות היינו בריאים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *