"עשו לי רצח אופי": דוד החקיין נלחם על חפותו

דוד החקיין (בורקנר)שהורשע בבית המשפט בתקיפת ילד, יוצא למאבק על שמו הטוב וטוען לחפותו

בטור שפרסם כוכב הילדים, דוד החקיין, ברשת הוא טוען לחפותו ושוטח את טענותיו נגד מערכת המשפט. "עשו לי רצח אופי ולקחו את פרנסתי", טוען.

וזה לשון הפוסט:

"אני רוצה לשתף אתכם שלפני כ-11 שנה בשנת 2010 הוגשה נגדי תלונה קשה של ילד אחד בלבד שטען על מעשים חמורים שעשיתי לו, החוקר ילדים, קבע בשעתו שהוא דובר אמת ולכן הגישו כתב אישום, נו, איך עכשיו אני יכול להוכיח שהוא משקר? מה הקוראים היו עושים?

תחשבו רגע .. אין עדויות, אין צילומים, יש מילה מול מילה, מה עושים? אז קודם כל לנסות להזים את העדות שלו, וחסדי שמיים הצלחתי להזים 80 אחוז מעדותו, הוא טען שעשיתי לו מעשים חמורים בבית שלי כ-3 שבועות כל יום, אבל אמו בחקירה הראשונה שלה במשטרה סיפרה שבאותו זמן בכלל הוא היה בבית איתה, ולכן, המשטרה וגם הפרקליטות לא האמינו לילד ב-15 מקרים שהילד טען, שהיו שווים שנים בכלא ומקרים אלו לא הוכנסו כלל לכתב האישום!.

אני טענתי בבית משפט שאם ילד משקר ב-80 אחוז וזה מוסכם על כולם, אז איך אפשר להאמין לו על ה20 אחוז הנותרים? אבל השופט לא התייחס לטענה זו כלל.

מה עוד אפשר לעשות כדי להוכיח שהעדות שקר? להראות שהעדות מלאה בסתירות. הראינו שיש בעדותו מעל 20 סתירות, לחלקם השופט התייחס וטען שהוא ילד ולכן התבלבל ומחלקם השופט התעלם וכלל לא התייחס.. אז מה עוד אפשר לעשות כדי להוכיח שאני דובר אמת? עדים! הבאתי לבית המשפט ילדים שהיו שנים ביחידות איתי, בבית, וסיפרו שאף פעם לא פגעתי בהם, והיום שהם כבר נשואים הם טוענים אותו דבר ואף פרסמו את מספרי הפלאפון שלהם. וכן ילדים שכנים שמעידים לטובתי וכן מספרי פלאפון של גבאים לטובתי וכן נחקרו בשכונה שלי כ-100 ילדים ואף אחד לא טען שעשיתי לו משהו רע, כן קיבלתי מכתבים מהרבה ארגונים ששם עבדתי שנים שכתבו שלא קיבלו אף פעם תלונה.

נו, מה עוד אפשר לעשות כדי להוכיח שהעדות שלו שקר. למצוא מניע. אז נתתי למשטרה מניע וכן לשופט עם ההוכחות, אך המשטרה כלל לא חקרה. היא טענה שמדובר בחרדים שלא משתפים פעולה עם המשטרה, לכן אין טעם לחקור.. נו, ומה אומר על זה חוקר הילדים שטען שהילד דובר אמת? הוא פשוט לא התייצב לחקירה נגדית בבית משפט כל פעם או בחופשה או חולה ..

אתם שואלים: תכלס', השופט הרשיע אותך. למה? מה היו הנימוקים שלו?

אני מצטט: "אני מאמין לעדותו של המתלונן שלוותה בפרטים רבים ולפיכך אני קובע כי הנאשם ביצע גם את המעשים המיוחסים לו"
כלומר אין באמת הוכחות אלא אמונה בגלל הרבה פרטים. אך שוב השופט מתעלם מכך שיש הסבר למה המתלונן נתן הרבה פרטים ואני מצטט מה שסיפר הילד בחקירה "האח עזר לי הרבה הרבה,"

ובסוף החקירה, חוקר הילדים שואל ואני מצטט: "האם יש עוד דברים שאתה רוצה לספר לי?" ילד: "זהו, זה מה שהוא אמר לי."!!!!!!
מדובר באח הגדול שכבר תוחקר במשטרה בנושאים פלילים למרות גילו הצעיר ודי למבין…

והאמת, ולכן, אני בטוח שהשופט עצמו לא מאמין לילד או להרשעה שלו כי עדות הילד שווה מעל 10 שנים בכלא והשופט רצה לתת לי עבודות שרות בלבד!!! וזה בלי הודאה שלי.

אגב, העורך דין שלי היה מהסנגוריה הציבורית, אבל בגלל שאני מסוכן, לשיטתם, אי אפשר היה לתת לי עבודות שרות – כי לשיטתם ההסתברות גבוהה ששוב אפגע בילד תוך 6 חודשים ואז הוא נתן לי 7 חודשים בכלא, ואחרי שהשתחררתי הוא מיד נתן לי לחזור להופיע בפני ילדים!!! שזה בעצם סותר את ההרשעה לגמרי ואת זה שלא נתנו לי עבודות שרות בגלל מסוכנות זה כמו לתת למחבל לעבוד בתעשייה הצבאית של צה"ל, אחרי שנה שחזרתי להופיע שופטים אחרים אסרו עלי לעבוד עם ילדים כי אם יתנו לי לעבוד עם ילדים זה תקדים ופתח למורשעים אחרים, ואז אחרי 5 שנים של פיקוח ומעקבים של המשטרה הם כתבו חוות דעת שעקבו אחרי יותר מהרגיל ואף עשו פעולות יזומות אבל לא גילו שום דבר שרומז להתנהגות פסולה ואז בית המשפט נתן לי לחזור ולהופיע בפני ילדים והפרקליטות לא ערערה.

זה קרה לפני קרוב ל-3 שנים, כלומר הם בעצמם הבינו שטעו!! שהרי לא יעלה על הדעת שיתנו לפוגע ילדים שילדים מעריצים אותו לחזור לעבוד עם ילדים אם הוא באמת מסוכן.

ולמה אני מדבר על זה? לא עדיף לשתוק? כי זו לא עלילה נגדי אלא נגד "דוד החקיין" המטרה הייתה שכבר לא ישמעו ויראו את דוד החקיין מצד קנאים ואכן יש הורים ואנשים שנכשלים בקבלת הוצאת שם רע ובגלל זה לא נותנים לילדיהם לשמוע או לראות אותי, ולכן עלי להראות למי שמחפש צדק שיש הוכחות חותכות שלא נעשה לי משפט צדק, וכן חשוב שוב ושוב להראות לציבור את עיוותי הדין הנוראים שנעשים בבית המשפט כדי שהם לא יעשו זאת שוב זו חובתנו כבני אדם ובוודאי כשומרי מצוות כי היום זה אני ומחר מישהוא אחר ..

"ואני חייב להדגיש", מסיים דוד את הפוסט, "שבתקופה האחרונה גם נחשפתי למשפטים שבהם השוטרים והשופטים היו הרבה יותר זהירים. חשוב שהשופטים יחשבו פעמיים לפני שהם עושים רצח אופי, כליאת שווא ולקיחת חופש תעסוקה ומרחב מאדם שאלו פשעים ששווים לפי החוק שנים של כלא.

היום, כדי שהאויבים שלי לא יכלו להעליל עלי שום דבר או אנשים שמבחינתם אני עבריין ומצווה להעליל עלי כדי לגמור אותי וגם מפני "והיו נקיים מהשם ומישראל" אני כבר לא מספר סיפורים לילדים ביחידות או ברחוב ומשתדל לא להתעכב בדיבורים עם ילדים רק מופיע וממשיך בחיים שלי, ואני גם לרוב מסתובב עם מצלמה נסתרת עלי ליתר ביטחון. ב-4 שנים האחרונות יצאו כ-250 שעות של סיפורים חדשים שמושמעים בקו טלפון או ניתן לשומעם באתר הרשמי של דוד החקיין בחינם וכן אני משתתף בסרטים חדשים באתר "ניצוצות של קדושה" וגם יוצאים בקומיקס סיפורים שלי מאת הרב אברהם אוחיון ועשרות אלפי אנשים נהנים מזה אבל זה רק בזכות השם שנתן לי כוחות לא ליפול ולהתייאש וחברים מעולים שכל הזמן עוזרים לי, אני בטוח שיש אחרים במצב שלי שהיום מייאוש כבר מתחת לאדמה.

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דוד אתה צדיק אמיתי

    אף פעם לא האמנו לשופטים, כולם מכירים את שיטות הפעולה שלהם, תמשיך לשמח ילדי ישראל מתוך קדושה ושמחה.

    אלירן |
    הגב
  2. לא נראה לי כל הסיפור הזה. דוד החקיין שימח אותי הרבה

    השאלה אם זה נכון מה המניע של הילד? מוזר מאטד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. מכיר את דוד מספיק טוב

    מכיר את דוד מספיק טוב ואני יודע שהכל חרטא, דוד ירא שמים, וזה סיפור הזוי שלדעתי גם השופטים לא האמינו בו…

    אבי |
    הגב
  4. אני מציע שיגיש עירעור לבית המשפט העליון, ולפי מה שהוא אומר הוא יצא זכאי וגם יקבל פיצויים

    אני מציע שיגיש עירעור לבית המשפט העליון, ולפי מה שהוא אומר הוא יצא זכאי וגם יקבל פיצויים

    יעקב |
    הגב