עשרות חולים חרדים אותרו – 11 בבני ברק

ביממה האחרונה אובחנו 11 חולים נוספים בבני ברק – 20 מתוך 28 תלמידי ישיבת מעיינות החכמה בטלז סטון נמצאו חיוביים לקורונה

עשרות חולים חרדים אותרו במהלך היממה האחרונה בריכוזים החרדים בישראל, ביממה האחרונה אובחנו 11 חולים נוספים בבני ברק – כך מדווח העיתונאי אהרן רבינוביץ.

עוד מדווח רבינוביץ כי 20 מתוך 28 תלמידי ישיבת מעיינות החכמה בטלז סטון נמצאו חיוביים לקורונה.4 נמצאו שליליים כמו ר' הישיבה, ו-4 ממתינים לתשובה.

מי שייבא את הנגיף הוא תלמיד שנכנס לישיבה שבוע אחרי כל השאר, בניגוד להנחיות, שנדבק מאחותו לילה קודם הכניסה.
למעט אחד כל החולים פונו אמש למלונית עם אישור ההורים.

על פי סקר סרולוגי מדגמי ראשון בישראל, חוקרים מעריכים ששיעור החשיפה של נגיף הקורונה בישראל עומד כרגע על כ-2.5% מהאוכלוסייה.

החוקרים טוענים, כי מדובר בכ-200 אלף ישראלים שנדבקו בנגיף – פי עשרה ויותר ממספר החולים המאומתים. רוב הישראלים כלל לא פיתחו תסמינים, אולם נוגדני הנגיף עשויים להימצא בדמם, ולכן המסקנה היא שנדבקו בו.

משרד הבריאות פרסם אמש כי 98 בני אדם נדבקו ביממה האחרונה בנגיף הקורונה, בכך מגיע מניין החולים הפעילים בישראל ל-2006. עם זאת, מספר המונשמים יורד כל הזמן והערב 29 מונשמים בלבד.

גודי סילמן מנהל לישכת ראש עיריית ב"ב חשף בראיון לגלסנר ב'קול ברמה' כי יש עלייה בכמות החולים בעיר בני ברק. "נראה בימים הקרובים את העלייה במספר החולים. חידשנו את האכיפה העירונית. המטרה למנוע התפרצות של גל שני. היום ניתנו דוחות אזהרה, החל ממחר ינתנו דוחות על 250 שקלים גבאי בתי כנסיות של ידעו להבטיח שפעילות הקודש תיעשה בצורה תקנית, יקבלו קנס כספי."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *