רונן צור ושלזינגר התעמתו עם פריי: "נהנה כשמשמיצים חרדים"

בפאנל ב׳פגוש את העיתונות׳ על המגזר החרדי אמר היועץ האסטרטגי רונן צור: ״אני לא אדם חרדי, אבל יש הגזמה בעליהום נגד המגזר החרדי. יש תופעות של הפרה בכללים גם בחילוני", דווקא הכתב החרדי ישראל פריי התעמת איתו ולא קיבל דעתו. צפו בתכנית המלאה עם כל העימותים והראיונות

בפאנל סוער ב׳פגוש את העיתונות׳ על המגזר החרדי עם לימור לבנת וישראל פריי אמר היועץ האסטרטגי רונן צור: ״אני לא אדם חרדי, אבל יש הגזמה בעליהום נגד המגזר החרדי. יש תופעות של הפרה בכללים גם בחילוני, גם בערבי וגם בחרדי ואני כן יכול להשוות. אני רואה את המסיבות והחגיגות בת״א עם מאות חוגגים בניגוד להנחיות, ראיתי את כל המסעות של חילונים לדובאי״.

גם יהודה שלזינגר כתב ישראל היום הסכים: ״אני מסכים עם רונן והוא צודק. החרדים הם רק 11% מהמדינה, התקשורת מתעסקת במגזר החרדי בצורה לא פורפורציונלית ולא מובן גם למה, מבלי לסקר כל מה שקורה במגזר הכללי״.

בתוך כך, גם יאיר שרקי אמר ב׳ערוץ 12 כי רוב המוחלט של תלמודי התורה יהיו סגורים היום. הוא הוסיף, כי בציבור החרדי ששומרים על ההנחיות ומרכזי הקניות ביום שישי היו סגורים, מסתכלים על מה שקורה במגזר הכללי ועל התמונות שפורסמו במהלך השבת. במגזר החרדי אומרים לנו הערב: ״אם אנחנו נרתמים וסוגרים את תלמודי התורה שזה ציפור הנפש שלנו – אנחנו מצפים שכך יהיה גם במגזר החילוני״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *