פוגרום בגרליץ: שיכור זרע הרס במעדנייה החרדית

קטטת ענק במעדנייה החרדית: בתיעוד וידיאו שהתפרסם ברשת נראה לקוח כשהוא תוקף בגסות את בעל המעדנייה החרדית בגאולה, מעיף דוכנים, מנתץ מחשב, זורע הרס רב בזירה. "הוא פירק לנו את החנות", מספר ל'אקטואליק' א, מבעלי המעדנייה החרדית,"הוא תקף אותי באלימות רבה והעניין כעת נמצא בטיפול מול הגורמים המוסמכים". צפו

ביום שישי האחרון הגיע לקוח לא סימפטי במיוחד למעדניית גרליץ השוכנת בשכונת גאולה בירושלים, והחל לתקוף באלימות את בעל החנות. מתיעוד וידיאו שהתפרסם אתמול ברשת הלקוח נראה תוקף בגסות את בעל החנות מעיף דוכנים, מנתץ את הקופה וזורע הרס רב בזירה. על פי ההערכות מדובר בשיכור שכנראה לא קיבל את מבוקשו ובתגובה לכך, התפרץ לעבר המוכר.

"הוא פירק לנו את החנות", משחזר לנו א, מבעלי החנות, "הוא תקף אותי באלימות רבה והעניין כעת נמצא בטיפול מול הגורמים המוסמכים". לדבריו, בסך הכל הצטבר הנזק בחנות בהיקף של כ- 7.000 שקלים.

לשאלתנו, מה גרם ללקוח לתקוף אותו בצורה כה אלימה משיב בעל המעדנייה כי "הקטטה החלה לאחר שהמוכר סירב להביא לו 'דבר מה' , ובתגובה החל הלקוח לתקוף באלימות רבה את בעל החנות ולזרוע הרס רב בכל רחבי המעדנייה לתדהמת הלקוחות.

צפו בתיעוד



תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *