פייגלין בראיון: "אדרוש את תיק החינוך"

פייגלין, אמר הבוקר (יום ראשון) בריאיון לאולפן ynet כי מפלגתו תבקש בממשלה הבאה את משרדי החינוך והאוצר. צפו

מפלגת זהות בראשות משה פייגלין, מתחזקת ומתקרבת לאחוז החסימה. פייגלין, אמר הבוקר (יום ראשון) בריאיון לאולפן ynet כי מפלגתו תבקש בממשלה הבאה את משרדי החינוך והאוצר. על תוכנית השלום האמריקנית של דונלד טראמפ, השיב פייגלין: "אנחנו מכוונים בבחירות האלה כלפי נושאי פנים, לא נבקש את משרדי הביטחון והחוץ".

פייגלין הוסיף: "אנחנו עדיין לא מפלגת שלטון, אנחנו לא הולכים להכריע בנושאים הללו. אבל ברור שההתנגדות למה שאתם מכנים 'מדינה פלסטינית' היא מוחלטת והנאמנות לארץ ישראל היא מוחלטת".

פייגלין שומר על עמימות לגבי המועמד שימליץ אצל הנשיא: "בואו נאמר ככה – עמימות גם כן דבר חשוב, אני לא יכול לדבר על זה".

פיייגלין חידד את המסרים שלו "מפלגת זהות מדברת על הפרדת דת ומדינה, מפלגת זהות מדברת על הפשטת הרבנות הראשית מכל סמכויותיה – למעט נושא גיור".
על עניין סירוב פקודה אמר פייגלין: "מדינה שמקדשת את ערכי החירות חייבת להשאיר מקום של כבוד לאי-ציות מצפוני. אחרת, כולנו צריכים ללכת לים ולבקש סליחה מאדולף אייכמן על זה ששרפנו את גופתו והשלכנו לים. כי זה מה שהוא טען, 'קיימתי פקודות'".

אם מצב הסקרים נשאר כפי שעכשיו, אתה הולך לנשיא – על מי אתה ממליץ?

– "על מי שיאפשר לי לקדם הכי רחוק את הדברים שאני מאמין בהם".

מה הם שני הדברים שתרצה לקדם בשנתיים הראשונות שלך אם תהייה חבר בממשלה?

– "הדבר שמבחינתנו יהיה תנאי בסיס לכניסה לממשלה זה הלגליזציה לקנאביס. כי אנשים פה פשוט מתים, סובלים, בגלל הסיפור הזה שאין לגליזציה. מעבר לכך, הנאמנות שלי לארץ ישראל היא גלויה וברורה ומוחלטת".

להחיל ריבונות בהר הבית.

– "אני לא הולך מחר בבוקר לדרוש החלת ריבונות, אבל אני בוודאי לא אתן את ידי לשום חורבן של יישוב או ויתור על אדמת מולדת, בוודאי שלא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *