פייגלין: נדרוש את תיק החינוך

יו"ר מפלגת 'זהות', משה פייגלין, שיש הסבורים כי תהיה הפתעת הבחירות, הודיע אמש כי יבקש עבור מפלגתו, אם תיכנס לכנסת, את תפקיד שר החינוך

יממה לאחר פרסום הסקר ב"ידיעות אחרונות" שבו מפלגתו "זהות" ניצבת על סף אחוז החסימה, ועל רקע פרסום סקרים אחרים שבהם היא חוצה אותו, פיזר אמש יו"ר "זהות" משה פייגלין הצהרות לקראת היום שלאחר הבחירות.

"אנחנו מכוונים בבחירות האלה כלפי נושאי פנים, לא נבקש את משרדי הביטחון והחוץ", אמר פייגלין אתמול בראיון לווינט. "לאחר הבחירות נבקש את תיק החינוך".

יו"ר זהות סירב לומר במי יתמוך להרכבת הממשלה בפני הנשיא – "אמליץ על מי שיאפשר לי לקדם הכי רחוק את הדברים שאני מאמין בהם" – אבל נשמע נחרץ כשדיבר על תוכנית השלום שצפויה להגיע מוושינגטון לאחר הבחירות: "אנחנו עדיין לא מפלגת שלטון, אנחנו לא הולכים להכריע בנושאים הללו. אבל ברור שההתנגדות למה שאתם מכנים 'מדינה פלסטינית' היא מוחלטת והנאמנות לארץ ישראל היא מוחלטת".

כשנשאל לגבי הדברים שירצה לקדם בכנסת, הבהיר: "הדבר שמבחינתנו יהיה תנאי בסיס לכניסה לממשלה זה הלגליזציה לקנאביס – כי אנשים פה פשוט מתים, סובלים, בגלל הסיפור הזה שאין לגליזציה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *