פיצול האישיות של רון קובי: בערב דיבר על אחדות, בלילה כינה את החרדים "חיות"

באזכרה של תושב טבריה קרא אמש ראש עיריית טבריה רון קובי לאחדות בין כל המגזרים, לא חלפו כמה שעות, וקובי חזר להסית, "חיות", כינה את החרדים בבני ברק שהתנפלו עליו לאחר הפרובוקציה

במלאות 30 יום לפטירתו של רבי חיים סרוסי ז"ל הידוע בעיר כאחד הצדיקים של הצפון הגיעו עשרות מתושבי טבריה לאזכרה לזכרו, אחד המשתתפים היה לא אחר מאשר ראש העיר רון קובי שביקש גם לדבר. קובי סיפר על כך "שהנפטר היה מדבר איתו בדברי תורה ומספר לו סיפורים על רבנים שהיו מגיעים ללמוד בבית הכנסת העתיק בטבריה".

ואז התוודה קובי לפני הנוכחים ואמר: "אני יודע שיש מתיחות בטבריה בין החלונים לחרדים, וזה בגלל הבחירות, קובי הבטיח כי "אחרי שיעברו הבחירות נעשה ישיבות ומפגשים בין הציבור החרדי והחלוני ונשמע אחד את השני"

אלא שלא חלפו כמה שעות ובטנו של קובי התהפכה על יוצרו, בשידור חי בפייסבוק תקף קובי את החרדים והתריס: "שהוא שמח שהעיר פתוחה בשבת" עוד אומר קובי, "אני יגיע לבני ברק, ואני לא מפחד. היה שם משוגעים, היה שם חיות, לא בני אדם".

כמו כן קובי הבטיח: "מחר נבוא לבקר במאה שערים וגם בבית שמש".

שמעון כהן, מעסקני העיר שהרים את דגל המחאה נגד רון קובי אומר לאקטואליק כי רון קובי מתעתע בציבור בטבריה, "רון קובי זגזגן, איפה שהוא נמצא הוא מדבר ליד החרדים כביכול אוהב אותם – ובפייסבוק הוא קורא לציבור החרדי "חיות" או "בני ברק יותר מסוכנת מעזה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רון קובי הוא המשיח של החרדים הוא האור הגדול .

    רון קובי אמר לתקשורת כמה פעמים שהוא יהיה שר הפנים הוא יתן תקציבים במיוחד לצעירים והצעירות החרדים שילכו וילמדו מקצוע ויפרנסו את עצמם בכבוד וכך גם ישתלבו יותר בחברה הישראלית וירגישו יותר תורמים בתור בחור חרדי אני אומר לכם שזה החלום הכי גדול של הדור הצעיר החרדי .רון קובי יגשים להם את החלום .

    ויצמן |
    הגב