פיצוץ במגעים: סמוטריץ' אמר 'לא' לרפי פרץ

 המו"מ בין מפלגות האיחוד הלאומי של בצלאל סמוטריץ' והבית היהודי של רפי פרץ נקלע למבוי סתום. באיחוד הלאומי מאשימים כי: "הבית היהודי פוגעת בסיכויים לעבור את אחוז החסימה",  בבית היהודי טוענים כי האיחוד הלאומי מצפה להצעה מבנט – ושקד 

המו"מ בין מפלגות האיחוד הלאומי של בצלאל סמוטריץ' והבית היהודי של רפי פרץ נקלע למבוי סתום. באיחוד הלאומי מאשימים כי: "הבית היהודי פוגעת בסיכויים לעבור את אחוז החסימה", מנגד, בבית היהודי טוענים כי האיחוד הלאומי מצפה להצעה מבנט – ושקד.

הבוקר הודיע בצלאל סמוטריץ' כי הניסיונות לאיחוד כשלו וכי ההסכם שהתגבש לא היה  אמור לסייע למפלגה המאוחדת כדי לעבור את אחוז החסימה.

בסביבתו של סמוטריץ' טענו: "התנהלות מפלגת הבית היהודי בשבועות האחרונים פוגעת בסיכויי הרשימה לעבור את אחוז החסימה. חתימה עם הבית היהודי בלבד ללא חיבורים נוספים היא חוסר אחריות לימין ולציונות הדתית".

כזכור, נפתלי בנט ואיילת שקד הודיעו אתמול שבכוונתם לרוץ לבד – וזאת למרות. שבבחירות אפריל 2019 רצו השניים יחד – ולא עברו את אחוז החסימה. בנט ושקד הסבירו אתמול כי "זהו הסיכוי היחיד של גוש הימין להגיע ל-61 מנדטים ולניצחון". בסקרים זוכה הימין החדש ל-6 מנדטים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *