פניה לשר הביטחון מהורי חיילי 'נצח יהודה'

הורי החיילים מנצח יהודה המעורבים בקטטה עם הבדואים מגוללים את העוול שנעשה עם בניהם

הורי החיילים מנצח יהודה המעורבים בקטטה עם הבדואים במכתב לשר הביטחון הנכנס נפתלי בנט. במכתב, מגוללים בפניו ההורים את העוול שנעשה עם בניהם ואת ההתייחסות הקלוקלת לדבריהם של מערכת הביטחון המופנית כלפיי בניהם .

מעצרם של חיילי נצח יהודה המעורבים בקטטה עם הבדואים בדרום, הוארך באחרונה במספר ימים נוספים. נכון לעכשיו נמצאים במעצר כשמונה לוחמים, עד לדיון בעניינם. לוחם נוסף שהסכים לעסקת טיעון, החל לרצות את עונשו. במכתב שמשגרים הערב ההורים, דורשים משר הביטחון הנכנס נפתלי בנט, את התערבותו בשתי סוגיות עקרוניות החשובות לביטחון ישראל בפן הלאומי. במכתב, קובלים ההורים על כשלים ערכיים בחקירת מצ"ח.

לסיום, פונים הורי הלוחמים לשר הביטחון: "כהורים שמסרו את בניהם לידי מפקדי צה"ל ושילדיהם לקחו על עצמם להגן על מדינת ישראל גם במחיר חייהם חס וחלילה, אנו מצפים לדעת שערכים בסיסים אלו של אחריות וחתירה למגע יחד עם חברות וערבות הדדית הם לא סיסמה נבובה, אלא אמת שבאה לידי ביטוי גם במציאות בשטח, בחדרי החקירות של מצ"ח. אנו דורשים משר הביטחון להבהיר מה הם הערכים המצופים מלוחמי צה"ל."

לטענת אחד מהורי החיילים: "הפרקליטות הערימה קשיים בכל הכתב אישום. הדברים מוגזמים, מופרכים מהמציאות. וזאת על מנת שהחיילים יתפשרו גם על דברים שלא עשו. הפרקליטות פשוט יצאה מפורפוציות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *