פעילי הליכוד נגד שקד: "ציפי לבני הבאה"

פעילי ליכוד יוצאים בימים האחרונים במחאה רבתית בפלטפורומות החברתיות כנגד הכוונה לשריין את איילת שקד בליכוד. "השמאלנית שצוחקת לכם בפרצוף"

פעילי ליכוד יוצאים בימים האחרונים במחאה רבתית בפלטפורומות החברתיות כנגד הכוונה לשריין את איילת שקד בליכוד. ברשת החברתית התפרסמה תמונה של שקד עם בכירי החונטה המשפטית בה נכתב, "מוקדש לכל תומכי איילת שקד השמאלנית שצוחקת לכם בפרצוף"!

ליאור הררי, אחד מפעילי הליכוד, יצא בפוסט נוקב כנגד שקד, "איילת שקד היא ציפי ליבני הבאה", קובע הפעיל הבכיר, "שלא תטעו בחיוך שלה…היא אוטוטו כבר עוברת למפלגה הרביעית שלה אחרי שהשאירה חובות של מיליונים לבית היהודי, המפלגה שנתנה לה בית והיא שרפה את הבית ותקעה להם סכין בגב".

הררי ממשיך וכותב,"זאת אותה ציפי, סליחה איילת…שסרבה למסמכים, זאת אותה ציפי, סליחה איילת…שהצביעה יחד עם לפיד/נוני/ידיעות אחרונות נגד הליכוד והימין ורצתה לסגור את חופש הדמוקרטיה ולסגור את העיתון "ישראל היום", זאת אותה ציפי, סליחה איילת שהיו לה 4 שנים להעביר את פסקת ההתגברות והיא לא עשתה זאת…זאת אותה ציפי, סליחה איילת שתעבור בקלות לכחול לבן ולכסא הבא, זאת אותה ציפי, סליחה איילת שהציבור מאס בה ואמר לה שהוא לא מעוניין בה כנבחרת ציבור בפוליטיקה הישראלית…הגיע הזמן להפסיק להכניס לליכוד לא נאמנים לדרך אלא רק נאמנים ואמינים לדרך ולליכוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *