פעילי שס מוחים מול משרדי קשת: "ארץ נעדרת"

מעל 100 פעילי ש״ס מוחים כעת מחוץ למשרדי ׳קשת׳. נואמים: ח״כ מלכיאלי, ח״כ אזולאי, אוריאל בוסו, שלומי דאהן, יעקב זכריהו ואיש השטח אבשלום אוחיון

מעל 100 פעילי ש״ס מוחים כעת מחוץ למשרדי ׳קשת׳. נואמים: ח״כ מלכיאלי, ח״כ אזולאי, אוריאל בוסו, שלומי דאהן, יעקב זכריהו ואיש השטח אבשלום אוחיון.

השחקן שחר חסון שגילם בצורה מזלזלת את דמותו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ב'ארץ נהדרת', התנצל לפני זמן קצר: "סליחה אם פגעתי לא היתה לי כונה לזלזל בכבוד הרב, כאדם מאמין ומחובר מתנצל מעומק הלב, מודע לטעות ולומד כל יום מחדש".

פניה נעשתה הבוקר לנציב פניות הציבור מר דוד רגב ע"י מנכ"ל תנועת בצלמו שי גליק, בטענה לפגיעה ברגשות דת של מליוני מאמינים, זילות הדת ופגיעה ברב עובדיה ז"ל. בפנייה נכתב כי הרב עובדיה כבר נפטר ואינו יכול להגיב כלשונם זאת בעקבות שידורי ארץ נהדרת אמש שביזו את מרן זצוק"ל.

במכתב שנשלח נכתב כך: "אתמול בארץ נהדרת עשו מערכון הלועג לרב עובדיה ז"ל. המערכות כולו נחות ובוטה וכמובן שקרי. הרב עובדיה היה איש אשכולות שכולו תורה ודאגה לעם ישראל".

שי גליק הוסיף במכתבו: "חרף זאת הוא הוצג במערכון בצורה שלילית ושקרית. כידוע יש בישראל חוק האוסר פגיעה ברגשות דת. לא לחינם החוק הזה נחקק. במעשה זה חצתה ארץ נהדרת שוב קו אדום. הרב עובדיה לא יכל להגיב שכן הוא כבר נפטר".

לסיום נכתב כי "מליוני מאזיניו ומאמינו הם אלה שמגייים ואומרים די, אודה להשעיית התכנית מיידית, וקנס חמור לזכיין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *