פפארצ'י היום: השידוך של השבאבניק עם בת השוטר

בקליינע מגיש את הפינת היומית: החדשות החמות בתעשיית הזמר, ופרטים חדשים על הסדרה החרדית, ועוד

בחושיו המחודדים ידע 'בקליינע' כי ענקית הפארם מתעדת להכריז על הצלחת הניסוי הראשון, ומיהר להחזיר את המדור הישיש שלא יצא מהבית במשך כמה חודשים לאוויר העולם. 'בקליינע' מזהיר ומתריע שלמרות השמחה הרבה מוקדם להסיר את המסיכות ואת הרעשנים, שכן החורפנים עדיין לא אמרו את 'המילה האחרונה', ויש לחכות לפחות עד שיספרו את אחרוני הקולות באריזונה.

בסמטאות רחוב גדעון אלון ירושלים – נערכים בימים אלו הצילומים לעונה השנייה של הסדרה המצליחה 'שבאבניקים' של – העוסקת בסיפורים מהעולם החרדי.

השבבאניקים סיפרו ל'ידיעות אחרונות' כי הצילומים התארכו מעבר למצופה בגלל נגיף הקורונה, ובגלל הסגרים- הסדרה תגדל ל-15 פרקים. השחקנים ציינו שהם מאוד נזהרו ונשמרו שלא להידבק כדי להרוס את הסדרה. מה שבטוח, מדהים לראות את עומר פרלמן, בוגר מלחמת יום הכיפורים ו'שעת נעילה', (שסוחב טראומה לא פשוטה בתור טנקיסט מבוהל) – חוזר בגלגול לתפקיד 'הישיבישער' – שאולי יינשא בעתיד עם 'בת השוטר'.

בוידאו, השחקנים: דניאל גד, ישראל אטיאס, אורי לייזרוביץ' ועומר פרלמן לצד בחורי ישיבה ששימשו כניצבים

.צילום: חיים מרציני. באדיבות: 'הרבנית של האינסטגרם' (harabanit) 

בשעה שבישראל בקושי פתחו את חנויות הגרביים, בניו יורק נערך אמש הופעת ענק של אברהם פריד, שולעם למר, יוסי גרין וישי לפידות. פריד ביצע את כל שיריו מאז ועד היום בליווי הפלהרמונית של ניו יורק ובניצוחו של יובל סטופל שהצטלם לסלפי היסטורי לאחר 9 חודשים שלא נפגש עם אבריימל'ה.

  • השבוע במוצ"ש נצפה ישראל חסיד, הממשיך של מנכל זק"א תל אביב צבי חסיד, בקבלת הסגולות במוצאי שבת מעת המקובל הרב אליהו איפרגן שליט"א.

  • המעבד והמנצח בני לאופר ואמן הרגש שלומי וילמן, בסוד שיח בירושלים. יודעי דבר מספרים על אלבום חדש שבדרך.

    ראיתם את? שמעתם על? אל תהססו ושלחו בווטסאפ – 05847429568 (או למייל הידוע של מנחם הדר) אחלה יום)

  • תגובות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *