פפראצי היום: העיתונאי החרדי שנקע את הרגל בדובאי

לכל תעלול יש גבול

השבוע נרשמה מיני סערה באחד מכלי התקשורת החרדיים, כאשר עורך מדור הברנז'ה והרכילות, אשר נודע כנינו של רשכב"ג מרן הרב שך זצ"ל, נצפה בדובאי כאחד האדם. אולם, הסערה עלתה לשמיים, לאחר גל של שמועות עצבניות, על פיהן, עורך מדור הרכילות נפצע בגופו לכאורה לאחר נפילה מטרקטורון במדבר החמים של דובאי. שמועות אחדות טענו בלהט שנינו של הרב שך זצ"ל שבר את רגלו, אחרות טענו שהוא רק נקע את רגלו, והיו גם מי שטענו שלא היו דברים מעולם וכי הנ"ל בריא ושלם כשור הבר. בקליינע לא אימת את המקרה והוא שולח איחולי בריאות ואהבה.

אפרופו דובאי, הגאון רבי שלום בער סורצקין ראש מוסדות 'עטרת שלמה' סידר חופה וקידושין בחתונת הנגיד חיים מימון, הוא מילא את מקומו של הגרב"מ אזרחי שהשתתף במסע ההלוויה של הרב חדש זצ"ל. אמן הרגש מוטי שטיינמץ ואברומי וינברג על הקטע המוזיקלי.

מלון מוכר בשרון פתח את שעריו לטובת עשרות אורחים שיגיעו משעות הערב לשמוח בחתונת בתו של ראש מועצה חרדית מהצפון. מדובר בראש מועצת רכסים דן כהן שמגיע לו מזל לרגל חתונת בתו עם בנו של הפרסומאי יגאל רווח. מיקום מדויק של האירוע הערב בנתניה, נשמר בסודיות רבה.

והנה חופה של משפחת חסידי באבוב מארה"ב, שנערכה ברוב פאר והדר במזיבוז.

הכתב של קול ברמה יששכר זלמנוביץ מדווח כי ״במפלגות החרדיות נערכים לבחירות. בש״ס כבר שכרו קמפיינרים ויועצי תקשורת שיעזרו בגיבוש אסטרטגיה בבחירות הקרובות״. והנה עמית סגל, החרדי, בכניסה לאולפן.

הצלם שלומי כהן חגג השבוע את שבעת ימי ההולדת, והנה ההפתעה האחרונה שאשתו הכינה לו על המיטה.

לסיום: חיים ארנטל יושב ראש 'זכרון מנחם' סיפר השבוע כי בנו השני צביקי חלה בסרטן, כידוע, בנו מנחם ארנטל ז"ל נפטר לפני כ-30 שנה ולאחר פטירתו הקימו הוריו את "זכרון מנחם". התפללו לרפואת צבי בן מרים ארנטל לרפואה שלמה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *