פפראצי היום: הפוליטיקאי שקפץ מהגג

ועל האירוסין של אושיית האינסטגרם

בצער רב וביגון קודר צפה בקליינע ביו"ר כחול לבן בני גנץ קופץ אל מותו הפוליטי, במסיבת עיתונאים מרשימה מאוד הכריז גנץ על תמיכתו בפיזור הכנסת, ובכך הזכיר לבקליינע את שאול מופז, ששלח את ישראל לבחירות ואת קדימה לבית הקברות. ברחוב החרדי כבר נפוצו בדיחות רבות על עלייה במקרי ההתאבדות בגלל הקורונה, אחרים טענו שבכלל מדובר בעוד זוג שהתגרש בגלל הנגיף, והיו כאלו שעדיין סבורים כי גנץ יגיע בסוף להסכם מדין מחזיר גרושתו.

הרבה שמחות היו לנו. בקליינע שמח לשמוע שלאחר שנדבק בנגיף ונזקק לטיפול רפואי, אביו של ר' שלמה קוק, ר' בן ציון השיא את בנו בשעה טובה ומוצלחת, עורך השבועון "בקהילה" שלמה קוק הנחה את חופת אחיו הצעיר, שנערכה מול מקום המקדש.

הבדרנית החרדית ואושיית האינסטגרם, אורית שוהם, ערכה אמש את שמחת האירוסין לבתה. צילם בכישרון רב: הנשוי הטרי שלומי כהן.

 

אמש (שני) במרכז אחים ליזמות ועסקים בלב עיר התורה והחסידות בני ברק – אנשי התקשורת איציק אוחנה ויוני קדם בראיון לתוכניתו של גיא פינס ב׳ערוץ 12׳ על תופעת הרכילות והסלבס במגזר והעמוד הפופולרי 'הרבנית של האינסטגרם'.

כל הישראלים נוסעים לדובאי, ואחד מהם הוא סמנכ"ל רדיו קול ברמה צביקה כהן, שמלמד את כולנו איך להינות מכל רגע.

חונא דייטש התשטח על קברות הצדיקים.

איש העסקים יעקב חלובה מנכ"ל חברת 'דלקוב' ועובדי חברת הריהוט כתבו היום אות ב"ספר התורה של עם ישראל" של הרב דוד אברהם פרסמן, כחלק מהרצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל ולברכה והצלחה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *