פפראצ'י היום: מסיבת הסטייקים בוילה המסתורית

וחבר המועצה שממשיך לשמור על ההנחיות

"יהיו בחירות או לא יהיו?", מתפללי הקלויז (נטולי המסיכות) ניסו לשאוב מבקליינע פרטים בלעדיים על השאלה שמסקרנת את המערכת הפוליטית, בקליינע שלא מתרשם מההצהרות הבומבסטיות של גנץ בטוח כי ברגע האחרון יגיעו הצדדים לפתרון או דחייה לפחות עד הגעת החיסונים הראשונים של פייזר.

איש היח"צ חזקי שכטר חגג אמש מסיבת יום הולדת, אי שם בוילה מיסתורית ברעננה, יחד עם החברים. היו שם לחגוג בבוטיק: מיילך זילברשלג ומשה ריינר ועוד לקוחות.

הזמר והקבלן שוקי סלומון, יצא לסיור בקברי צדיקים בצפון. סלומון שקם עם צינון לא קל, המשיך משם לאירוע עם הזמר החסידים. סלומון צפוי בקרוב לעבוד על קליפ חדש ומקפיץ.

הזמר יעקב שוואקי קיבל השבוע מגן פלטינה מיוטיוב לרגל 100 אלף מנויים לערוץ יוטיוב. שוואקי הוא הזמר הראשון במוזיקה החסידית שהגיע למעמד כזה ביוטיוב.

המפיק והמנהל האישי שרון דניאל מסר: ״אנחנו גאים להשיק לראשונה בשיתוף חברת ״מובייל וואן מיוזיק״
ערוץ מוסיקה ביוטיוב שישדר 24 שעות ביממה את מיטב המופעים והאלבומים של שוואקי ללא הפסקה״.

ובספרא: טוב מאוחר מאשר לא: ראש העיר ירושלים משה ליאון, יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי, סגן רה"ע צביקה כהן ומנכ"ל המינהל הקהילתי הר נוף אלי וייזר. במעמד השקת מיצג המשקפות מציאות מדומה "אביר הרועים" על מרן רשכבה"ג הגר"ע יוסף זיע"א שיזם סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי אברהם בצלאל ובמימון האגף לחינוך חרדי שתחת ראשותו.



סגן רה"ע ים ישראל קלרמן שמקפיד בכל כוחו על ההנחיות, נצפה שקוע בתפילה באמצע מסדרון העיריה.

למרות ההפסד. יונתן יוסף חבר מועצת העיר ירושלים מתקשה לקבל את הכרעת הבוחר האמריקאי ונצפה חובש מסכה של טראמפ.

ועוד תמונה מחגיגות יום ההולדת של ארי קלמן שהגיעו היום גם לכנסת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *