פרופסור יפני זוכה פרס נובל: נגיף הקורונה אינו טבעי

אם מה שאני אומר היום יתברר כשקר הממשלה יכולה לבטל את פרס הנובל שלי

הפרופסור היפני לפיזיולוגיה ורפואה,זוכה פרס נובל בשנת 2018, פרופסור ד"ר טאסוקו הונג'ו, עורר היום סנסציה בתקשורת באומרו כי נגיף הקורונה אינו טבעי. אם זה טבעי, זה לא היה משפיע על כל העולם בצורה כזו.

נגיף טבעי מושפע מטמפרטורה לדבריו, הטמפרטורה שונה במדינות שונות, אם זה היה טבעי, זה היה משפיע רק על מדינות עם טמפרטורה זהה לסין. במקום זאת, היא מתפשטת למדינה כמו שוויץ, באותה דרך שהיא מתפשטת לאזורים מדבריים.

עוד מוסיף הפרופסור, אילו זה היה טבעי, זה היה מתפשט במקומות קרים, אך היה נהרס במקומות חמים.

הפרופסור מעיד על עצמו שהוא בעל ניסיון רב בתחום הווירוסים: "בעברי 40 שנות מחקר על בעלי חיים ווירוסים, הנגיף מלאכותי לחלוטין. אני עובד 4 שנים במעבדת ווהאן בסין. אני מכיר היטב את כל עובדי המעבדה הזו. התקשרתי לכולם אחרי תאונת קורונה. אבל כל הטלפונים שלהם היו מנותקים מזה 3 חודשים. כעת מובן כי כל טכנאי המעבדה הללו מתים".

את המסקנה הקשה חותם הפרופסור: "על סמך כל הידע והמחקר שלי עד כה, אני יכול לומר זאת בביטחון של 100% שקורונה אינה טבעית. זה לא הגיע מעטלפים. אם מה שאני אומר היום יתברר כשקר עכשיו או אפילו אחרי שאמות, הממשלה יכולה למשוך את פרס נובל שלי. אך סין משקרת והאמת הזו תתגלה יום אחד לכולם.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פייק ניוז, בושה.

    עןד מבלי לברר יש בכתבה הזו דברים שסותרים,
    למשל עמידותן של נגיפים בטמפרטורה אינה קשורה להאם הם "טבעיים" או לא, ישנם נגיפים העמידים יותר לקור/חום וכנ"ל ההיפך.
    מעבר לכך, אתם מוזמנים לחפש על השפעת הספרדית שהייתה קטלנית בהרבה ממגיפת הקורונה וממה שהיא צפוייה להיות, שהדביקה רבים יותר וקטלה מתוכם עשרות מליונים, אז כן. נגיפים טבעיים כן יכולים להתפשט ככה ברחבי כדור הארץ.

    בנוסף לכל הנאמר לעיל, אציין כי הפרופסור המדובר הצהיר כי השתמשו בשמו על מנת להפיץ ידיעות שקריות על כך שנגיף הקורונה אינו טבעי ולתמוך בשלל תאוריות קונספירטיביות אחרות..

    הכתבה הזו היא פשוט אוסף של שקרים לא מבוססים וההשלכות שלה הרסניות.
    אקטואליק, אין לי שום צל של ספק כי אם עוד יש בכם כבוד כלשהו כלפי ערכי העיתונות וכלפי הקהילה המדעית – עליכם להסיר את הכתבה הזו, שכן תכניה המופרכים עשויים לעודד אנרכיה ופקפוק בקהילה המדעית העולמית.

    סטודנט שלומד וחוקר את התחום |
    הגב
  2. אז מאיפה זה הגיע לעזזאל ההעולם משותק. זהו הקב.ה שלח את אותו

    אין שום הסבר אחר

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב