פרופסור רביד במתקפה על המגזר החרדי: "התחנכו לקבל הכול ולא לתת כלום במשך שנים"

"לא היה עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים".

פרופסור מוטי רביד בראיון ל'כאן', יצא במתקפה כנגד המגזר החרדי לאור התחלואה הגואה בו: "התחנכו לקבל הכול ולא לתת כלום במשך שנים. לא היה עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים".

לדבריו אנחנו נגיע גם לגל שלישי אבל הוא כבר לא מודאג: "אני מקווה שהוא לא יהיה גדול מאוד אבל הוא יהיה. השאלה כמה אנשים הם ידביקו – זה אחד מהאירועים הפרועים ביותר שהיו במדינת ישראל".

האזינו לריאיון המלא עם פרופסור רביד

כאן חדשות פרסם אמש כי שיעור הנפטרים מקורונה מקרב החברה החרדית עד לתחילת חודש אוקטובר עמד על 12% – פי שלושה מהצפוי. 16% הנפטרים היו מהחברה הערבית. מבין החולים שהגיעו למצב קשה וקריטי, 15% היו מהחברה החרדית ו-24% היו מהחברה הערבית.

שיעור החרדים מקרב האוכלוסייה הכללית עומד על 12%, שיעור הערבים – 21%. מומחים בתחום בריאות הציבור טוענים כי האוכלוסייה החרדית היא צעירה מאוד יחסית. רק 3% מקרבה הם בני 65 ומעלה, ולכן היה צפוי ששיעור החולים הקשים והנפטרים בחברה זו יהיה נמוך משיעורה באוכלוסייה הכללית.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כוח פוליטי

    מה לעשות ובחסות המפלגות החרדיות הפכנו לזנב שמכשכש בכלב?

    סתם אחד |
    הגב
  2. צודק בכל מילה. רק ההכללה ההרמטית. כאשר חלק מ.הלטאים . וכל ההנהגה הספרדית. מקפידה יותר מכל ציבור אחר.

    אבל תודה על הדברים ישר לפרצוף למי שמגיע. וזה עוד בעדינות לאנרכייה שבשם הדת קורה.

    חרדי אנטי ארכניסטי |
    הגב
  3. צודק בכל מילה

    חבל שרק אתה לא מפחד להגיד זאת . צריך שכל הרופאים ידברו הרבה יותר חריף . לגבי הלא נורמליות שהשטלתה על הציבור שנקרא חרדי . אבל לדבר חילול ה .רציחה. שנאה גזענית. והכל בשם הדת

    יוסי |
    הגב