פרוש: "הופתעתי מפיטורי בנט"

סגן שר החינוך מאיר פרוש התייחס בראיון לגלסנר ב'קול ברמה' לסערת הפיטורים של השרים בנט – שקד: "הפיטורים של בנט באו אלי בהפתעה. דיבר איתי ראש הממשלה ותוך 48 שעות יהיה מינוי ואני אמשיך לכהן כסגן השר", סיפר פרוש

סגן שר החינוך מאיר פרוש התייחס בראיון לגלסנר ב'קול ברמה' לסערת הפיטורים של השרים בנט – שקד: "הפיטורים של בנט באו אלי בהפתעה. דיבר איתי ראש הממשלה ותוך 48 שעות יהיה מינוי ואני אמשיך לכהן כסגן השר", סיפר פרוש.

לדברי פרוש, "חוק הגיוס והמועצת לא קשורים להתעקשות ליברמן. הוא רוצה למחוק את תוצאות הבחירות שנתנו לו רק חמישה מנדטים, ועושה זאת באמצעות מהלכים שלדעתו יוציאו אותו גדול יותר".

על הצעת הפשרה ברגע האחרון בחוק הגיוס אמר פרוש: "הליכוד הביא נייר עמדה מתוך הנחה שאנחנו נסכים אחרי שליברמן יסכים. ליברמן סירב עוד לפני שנדרשנו לזה. גורמים בדגל הכחישו בפניי שהם הסכימו".

"בהערכת מצב שעשיתי", הוסיף פרוש, "ראיתי שליברמן רוצה למחוק את תוצאות הבחירות ולעשות כמה מהלכים, להביא קהלים חדשים שיציאו אותו בבחירות חדשות גדול יותר. היו כאלה ביהדות התורה שדיברו איתו בנושא חוק הגיוס לפני שמונה חודשים, אני לא הייתי בשיחות האלה".

פרוש הוסיף: "בחוק של משרד הבטחון לא הוציאו את היעדים מהחוק רק אמרו שימצאו אפיק אם לא יעמדו בהם, הדרישה של מועצת גדולי התורה להוציא אותם מהחוק גרמה לליברמן להגיד שזה מרוקן את החוק שלו מתוכן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *