פרסום ראשון: בש"ס רוצים לבצע שינוי בהרכב הרשימה לכנסת

מפלגת ש"ס בראשות שר הפנים אריה דרעי, החלה בימים האחרונים להניע מהלך על מנת לבדוק אופציה של צירוף שחקן חדש לרשימתה לכנסת, בש"ס טוענים שיתכן שיהיה זה אפילו על חשבון אחד מהוותיקים

הבחירות לכנסת ה-22 הולכות ומתקרבות, אך במפלגות החרדיות עדיין נמצאים בתרדמת, המטות נפתחו בעצלתיים רק לפני מספר ימים. המינויים לתפקידי הסדר והארגון עדיין מנמנמים, ואילו הקמפיין עצמו טרם החל.

אך כנראה ש-55 ימים לפני הבחירות, כנראה שבכל זאת החליטו להתחיל להעיר את השטח, ולקראת סגירת הרשימות בסוף השבוע הבא, מתברר כי מפלגה חרדית אחת כן רוצה לבצע שינוי מינורי ברשימתה לכנסת.

מפלגת ש"ס בראשות שר הפנים אריה דרעי, החלה בימים האחרונים להניע מהלך על מנת לבדוק אופציה של צירוף שחקן חדש לרשימתה לכנסת.

מקורבים ליו"ר טוענים שלפני מספר קדנציות היה לבני העדה האתיופית נציג ברשימה לכנסת במקום ריאלי, וכעת נבדקת האפשרות מול נשיא המועצת לצרף שוב אחד כזה, בטענה שהוא יפתח את המפלגה בפני קולות חדשים שלא הצביעו לה לפני שלושה חודשים.

בכיר במפלגה סיפר היום כי "בערי הדרום באר שבע, אשדוד ואשקלון, יחד עם נתניה ופתח תקווה, יש לנו הרבה מצביעים רשמיים ופוטנציאלים שהצביעו או רוצים להצביע לש"ס, והגיע הזמן להחזיר לרשימה נציג של בני העדה האתיופית, כמו לפני מספר קדנציות".

בשלב זה, כך מתברר, העניין נמצא בבדיקת היו"ר מול נשיא המועצת חכם שלום כהן שליט"א, ובימים הקרובים העניין צפוי להתפתח, כאשר שם כבר יש, וכעת הכל תלוי בהתפתחות בנושא.

בסביבתו של דרעי טוענים שהוא שואף לעשות את המהלך על חשבון אחד מהוותיקים, אך לא מן הנמנע שבסופו של דבר דרעי יצטרך לשים את אותו מועמד בסוף העשירייה הראשונה, או בתחילת העשירייה השנייה.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פייגלין ודרעי ממש כמו רוסיה.

    מנחיתים. מחליטים. קובעים. לא רואים ממטר אף אחד אחר חוץ מאשר את עצמם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב