פרסום ראשון: הדו פרצופיות של ראשי המפלגות החרדיות בנושא ליברמן

בעוד ליברמן מפרסם את הישגיו בנושאי דת ומדינה מול כחול לבן, הכוללים ויתורים מרחיקי לכת. ראשי המפלגות החרדיות מנסים להישאר כלפי חוץ (בנאומים ובתקשורת) הרבה פחות תוקפניים כלפי אביגדור ליברמן, ולתת לראש הממשלה לנסות למצות את הניסיונות להחזיר את ליברמן לימין

היממה האחרונה הפכה להיות סוערת במיוחד לאור העובדה שממשלת המיעוט של כחול לבן הולכת וצוברת תאוצה, במקביל גם היחסים של ראש הממשלה עם ליברמן מתחממים, ויוצרים מצב של סיכוי לממשלת ימין צרה.

אלא שבעוד ליברמן מפרסם את הישגיו בנושאי דת ומדינה מול כחול לבן, הכוללים ויתורים מרחיקי לכת. ראשי המפלגות החרדיות מנסים להישאר כלפי חוץ (בנאומים ובתקשורת) הרבה פחות תוקפניים כלפי אביגדור ליברמן, ולתת לראש הממשלה לנסות למצות את הניסיונות להחזיר את ליברמן לימין.

אך בפועל בחדרי חדרים הם תוקפים את נתניהו על כך שהוא בכלל חושב שהם ייוותרו על עקרונות כה חשובים בנושאי דת ומדינה. בכיר ביהדות התורה ששוחח עם אתר 'אקטואליק' אמר לנו "אין היגיון שנסכים על חצי ממה שליברמן דאג שיפורסם בשם המו"מ שלו עם כחול לבן, לא יקרה, הוא מרמה את נתניהו".

אותו בכיר הוסיף וטען "יש זעם בשיחות של החרדים עם נתניהו, הוא לא בוחל בשום אמצעי, העיקר להשיב את ליברמן, אם כך מצידנו ללכת לבחירות, היינו נאמנים לו עד עכשיו, כעת תורו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *