פרסום ראשון: מגעים מתקדמים בין עוצמה לנעם

מגעים מתקדמים בין נועם לעוצמה לקראת הודעה על תמיכה של נעם בעוצמה לישראל, כך נודע לאקטואליק. בן גביר: נתניהו בדק בסקרי עומק וגילה שאנחנו עוברים

בימים האחרונים מתקיימים מגעים מתקדמים בין נועם לעוצמה יהודית לקראת הודעה על תמיכה של נעם בעוצמה יהודית, כך נודע ל'אקטואליק'. גורמים בנעם אומרים ל'אקטואליק' כי בנעם הבינו שריצה נפרדת תביא לבזבוז קולות בימין. הודעה של נעם על פרישה מהמירוץ תחזק את עוצמה יהודית בקולות רבים של בוגרי הר מור וישיבות החרדל"ים.

במקביל, ראש הממשלה נתניהו עשה פארסה אצל עמית סגל וסירב לתקוף את עוצמה לישרא לאחר שקיבל סקרים המצביעים כי עוצמה עוברת את אחוז החסימה. נתניהו נשאל האם לא להצביע לעוצמה – והשיב: זו שאלה טובה, צריך להצביע ליכוד.

הבוקר נחשף בישראל היום כי בכירים בלשכת רה"מ ושרים בליכוד פנו אל בן גביר בהצעה לעשות סקר גדול לבדוק כמה הם שווים, ובסקר שמונח כעת על שולחן רה"מ עוצמה יהודית עומדת על ארבעה וחצי מנדטים".

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מסר בתגובה לכך שעוצמה עוברת את אחוז החסימה בכל הסקרים כי: "כל הסקרים מלמדים על עלייה מתמדת של עוצמה יהודית ולכן אנחנו לא מופתעים מתוצאות הסקר. עכשיו די ברור מדוע ביממה האחרונה יש מתקפה נגד עוצמה יהודית מכל הכיוונים, עוצמה יהודית תבטיח את שלטון הימין".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בלי עוצמה יהודית אין ממשלת ימין

    מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע כף בקלפי עוצמה יהודית!!!

    רק עוצמה יהודית |
    הגב
  2. מה קשור "עוצמה לישראל"???

    מומלץ לתקן את הכתבה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. כל הכבוד נעם, מהלך חכם של איחוד למען הצלת העם והארץ

    כל הכבוד נעם, מהלך חכם של איחוד למען הצלת העם והארץ

    בתיה |
    הגב