פרסום ראשון: נתניהו מתכנן ביקורי בית מצולמים גם במגזר החרדי

מה שהיה נכון לבחירות 2019 מועד א', ככל הנראה לא מתאים לבחירות 2019 מועד ב'. נתניהו ומפלגת הליכוד חורשים לאחרונה את האזורים החרדים, כאשר פתחו מטה חרדי במפלגה ואף ממפים את האיזורים החרדים

 

מובילי קמפיין מפלגת הליכוד בבחירות לכנסת – הראשונות לשנת 2019, החליטו שלא לגעת במגזר החרדי, בעקבות בקשתם של ראשי המפלגות החרדיות, ואכן נתניהו עמד בהבטחתו, ולמעט ראיונות לתקשורת החרדית, לא ניסה לשאוב קולות מהמגזר החרדי בשונה מהציונות הדתית.

אך מה שהיה נכון לבחירות 2019 מועד א', ככל הנראה לא מתאים לבחירות 2019 מועד ב'. נתניהו ומפלגת הליכוד חורשים לאחרונה את האזורים החרדים, כאשר פתחו מטה חרדי במפלגה, ובנוסף, מירי רגב – והאולפן הנייד שלה מרבה לבקר בקברי צדיקים – במטרה למשוך את שומרי המסורת למפלגת הליכוד.

אם לא די בכך, במפלגת הליכוד מקיימים ביקורי בית מצולמים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולאתר אקטואליק נודע שבקרבתו של ראש הממשלה ממפים את בקשות ההגעה לבתים בתקווה להגיע לפחות למשפחה חרדית אחת ולפרסם את הסרטונים שם כחלק מהקמפיין של מפלגת הליכוד במגזר החרדי.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נתניהו מחלל שבת??? לא יכול להיות!

    כל הצרות בגלל חילולי שבת קודש….

    לקראת הבחירות המתקרבות האמת מתגלה במקצתה: יו"ר אגודת ישראל ח"כ ליצמן: נכשלנו טוטלית בנושא חילולי השבת, הרכבת וכל העבודות שלא היו לפני עשר שנים מתקיימות היום בשבת בהסכמת חכי"ם "חרדים"….

    לקראת הבחירות האמת צצה, וזאת מפי הפוליטיקאים עצמם שפולטים מדי פעם מעט מני רב מהמציאות המרה והמצערת, בה כל ערכי היהדות הכי בסיסיים מוצעים למכירה בזה אחר זה תמורת הכיסאות, חצאי הכיסאות, תקציבים ושאר הג'ובים והתופינים המפלגתיים, כך ביממה האחרונה מודה יו"ר אגודת ישראל ח"כ יעקב ליצמן, כי המציאות בנושא חילולי השבת היא כשלון טוטאלי של הנציגות החרדית בכנסת, ליצמן מבטיח כמובן כי בקדנציה הבאה הכל יראה אחרת, אבל רק פתי יאמין…

    בד בבד גם ח"כ סמוטריץ ממפלגת 'הבית היהודי' מעיד ביממה האחרונה ש:"למפלגות החרדיות היה סעיף בהסכם הקואליציוני, שבכל פעם שה'סטטוס קוו' ישחק על ידי בג"צ, הוא יתוקן, הוא לא תוקן בחוק הכשרות, הוא לא תוקן בגיורים, הוא תוקן למחצה שליש ולרביע בחוק המרכולים, שהיה חצי 'ישראבלוף' חצי דבר אמיתי"

    חובה להדגיש כי סמוטריץ וליצמן מתייחסים בדבריהם רק לחלק מהנושאים החמורים, כשהנושאים החמורים ביותר כמו הגיוס והחינוך בהם הציבור החרדי נמכר במכירת חיסול ע"י המפלגות החרדיות אפילו לא מדברים עליהם.

    יהודי יקר, לקראת הבחירות המתקרבות, אל תאמין לנו!!! הטה אזנך לדברי הפולטיקאים החרדיים, ותבין לבד שאסור להצביע למפלגות החרדיות שמוכרות את כל הקדוש והיקר לעם היהודי, הפעם הדברים גלויים מתמיד,

    וכפי שכבר התפרסם עדות נאמנה מדברי רבינו בעל ה"דרכי שמואל" זיע"א, שאמר כי:" דעתי שאין להשתתף בבחירות לכנסת עד הגאולה השלימה, כי הנציגים כבר נטו מדרך ההשקפה המסורה, ושינוי השקפת החרדים למינות ואפיקורסות, וכבר לא יהיה לא משלחים טובים ולא שלוחים טובים" והוסיף: "המשך הדורות המסורה לנו מדור דור, יהי' אי”ה בכח האברכים המוסרים נפשם ועומדים בפרץ נגד הגזירות, וגם בונים ומחזיקים חינוך טהור במסי"נ, בלי שום תמיכה משלטונות וממקורות זרים". [האזינו למקבץ הקלטות מדהים ומטלטל מארכיון 'קו ההגנה']

    תחילה ההקלטות מדברי החכי"ם ליצמן וסמוטריץ שהתפרסמו ביממה האחרונה, ולאחמ"כ הקלטה מטלטלת של בכיר הליכוד דוד ביטן, שהיה יו"ר הקואליציה בממשלה האחרונה, ולקראת סיכום הקדנציה, סיכם בשני דקות את מכירת החיסול של המפלגות החרדיות בכל התחומים.

    וכן שלושה הקלטות קצרות נוספות, מדברי ח"כ סמוטריץ מהבית היהודי, בהקלטה ראשונה מהקדנציה האחרונה, מתקופת העברת חוק המרכולים, מודה סמוטריץ ומאשים את המפלגות החרדיות ואת מפלגתו כי: "מכרנו את השבת במחיר נמוך מאוד!

    ושני קטעי הקלטות מכנס שנערך ערב הבחירות האחרונות לפני כחצי שנה, בהם נשמע סמוטריץ מספר מה מתרחש מאחורי הקלעים, וכיצד מכרו המפלגות החרדית את השבת ואת הכותל. לטענת סמוטריץ בנושא חוק המרכולים נתניהו אמר לו שהחכים החרדים הסכימו בשקט להחריג את אילת ולאפשר בה את החילולי שבת, וגם במתווה הכותל החכים החרדים יצאו מהממשלה ואפשרו לנתניהו לאשר את מתחם הכותל לרפורמים. לטענת סמוטריץ מי שעצר את הפשרות בחוק המרכולים ובמתווה הכותל היו דווקא המזרוחניקים… תמצית דברי ח"כ דוד ביטן מהליכוד שהיה יו"ר הקואליציה בקדנציה האחרונה, ומסכם את פעילות החרדים:

    יש התקדמות אדירה מצד החרדים לכיוון החילונים! הם מסכימים למכסות גיוס דבר שבעבר הם לא הסכימו. הם הסכימו להשתלבות בעבודה יש מקומות שהם אפילו מסכימים ללימודי ליב"ה. הם תמכו בחוק המרכולים שמתיר לבתי קפה לחלל שבת רח"ל זה דבר שלא היה כמותו. בעשרים שנה האחרונות. לצערי הרב זה לא מספק את החילונים שדורשים עוד ועוד אז זה ענין של תהליך וא"א לעשות את הכל במכה אחת אבל חלה התקדמות גדולה מאוד ב-4 השנים האחרונות למרות שזה נראה שיש הרבה מאבקים, אני חושב שחלה התקדמות. בדברים הגדולים היתה התקדמות רצינית לכיון של החילונים הם לא יאהבו את מה שאני אורמ כי הם לא אומרים את זה בציבור אבל זה מה שקרה.

    אני מאשים: תמלול מההקלטה של ח"כ סמוטריץ בחודש כסלו תשע"ח בתקופת חקיקת חוק המרכולים: "יש לי הרבה הערכה וכבוד לשותפים שלי במפלגות החרדיות", "אני חושב שההתנהלות בהקשר הזה לא הייתה נכונה. אני חושב שבסופו של דבר, מכרנו את השבת במחיר נמוך מאוד, בחוק המרכולים וויתרנו על תל אביב דבר חסר היגיון לחלוטין. מנוגד לחלוטין להסכם הקואליציוני שקובע שאם תהיה פגיעה בסטטוס קוו בעקבות בג"ץ – אנחנו נתקן את הפגיעה הזו. האמת היא, הוויתור על תל אביב למעשה מהווה גם ויתור על כל המרכולים כולם, כל החוק שיבוא לכנסת לא יעמוד במבחן בג"ץ, ברגע שתבוא רשות לבג"ץ ותגיד 'שוויון', למה תל אביב כן ואני לא? אז גם החוק הזה ייפסל, יהיה מאוד נוח גם אז לתקוף את בג"ץ, ועוד פעם לא נתקן את זה כמו שאנחנו לא מתקנים את זה עכשיו.

    שאלה: במתווה הכותל ראינו שיתוף פעולה שלכם – האיחוד הלאומי – עם המפלגות החרדיות, מה קורה בשבת? סמוטריץ' מקדים וטוען כי האיחוד הלאומי הם אלו שגררו את החרדים לפסול את המתווה ועובר לדבר על השת"פ בנושא השבת: "יש לי טיפה מחשבה שבעקבות האירוע של הכותל הם כרגע לא מוכנים לשתף איתנו פעולה בהקשר של השבת. הם חוששים שאנחנו כנראה נהיה אמיתיים ואנחנו לא נסכים ללכת לפשרות למחצה לשליש ולרביע".

    שאלה: היה ניסיון ללכת לשיתוף פעולה עם החרדים? סמוטריץ משיב: בוודאי. הם לא מוכנים לזמן אותנו לפגישות. אני אומר לך את זה וכואב לי. עם המון אהבה והערכה לכולם, ברמה האישית הם חברים שלי, גם דרעי, גם ליצמן וגפני. במקרה הזה, השר אורי אריאל, עוד פעם ועוד פעם ביקש להשתתף.. לפני חצי שנה עוד היו מזמנים אותו לדיונים ומאז לא. הוא מבקש לבוא. הייתה אמורה להיות פגישה עם רוה"מ, השר אריאל ביקש לבוא – הוא סורב. למה סורב? או שלא נוח להם שהמזרחוניקים גם אכפת להם מהשבת או שהם מפחדים שנלך עד הסוף".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. בושה וחרפה! ופלא על בד"ץ העה"ח מירושלם עיה"ק, שעדיין נותנים הכשר ליין הממולא בבקבוקים של חברת "פיניציה" החשודים בחללי שבת, בקבוקים של חילול שבת!!! הם חברת "פינציה" חשודים שהם נלחמים נגד שבת, רק שהם יבינו טוב מאוד שעוד מעט בעזרת השם הם יהיו מובטלים אל דאגה לא לעולם חוסן!!! וכידוע שרשכבה"ג הגר"ח קנייבסקי שליט"א הורה שעדיף לקדש על מיץ ענבים של בקבוקים חול, ולא על יין הממולא בבקבוק של פיניציה של חילול שבת.

    בושה וחרפה! ופלא על בד"ץ העה"ח מירושלם עיה"ק, שעדיין נותנים הכשר ליין הממולא בבקבוקים של חברת "פיניציה" החשודים בחללי שבת, בקבוקים של חילול שבת!!! הם חברת "פינציה" חשודים שהם נלחמים נגד שבת, רק שהם יבינו טוב מאוד שעוד מעט בעזרת השם הם יהיו מובטלים אל דאגה לא לעולם חוסן!!! וכידוע שרשכבה"ג הגר"ח קנייבסקי שליט"א הורה שעדיף לקדש על מיץ ענבים של בקבוקים חול, ולא על יין הממולא בבקבוק של פיניציה של חילול שבת.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב